Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digital kamera
Fra : Ulrik

Dato : 12-10-04 06:18

Hej,

Jeg skal have et nyt digital kamera. Hvad skal man købe, hvis man vil ligge
i prislejet 2500 - 3000 kr.

Der ligges vægt på batteriets levetid + optisk zoom og ikke alt for stor.
Det var mange krav ...........

mvh. Ulrik

Fra : Stig Thomsen

Dato : 12-10-04 10:35

Hej.

Jeg har evt. et Canon Ixux 500 til salg, måske i dit prisleje.
Mindre end en mdr. gammelt, købt i dk, med kvittering!
Sælges evt. på grund af køb af Canon EOS D20.

Hvis du er interesseret, giv et bud.

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : SS

Dato : 12-10-04 14:36

Fujifilm FinePix F450

Fra : npw-kiter

Dato : 12-10-04 21:07

Et Canon S1 IS kunne da være et bud, selvom prisen er ca. kr. 3400,-

Jeg har dog et canon A20 til salg på http://home1.stofanet.dk/hkmk/ som du
kan få til kr. 1200,- + fragt ved hurtig handel

venligst
henrik
www.npw-kiting.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 23:49

"npw-kiter" <nokite@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Et Canon S1 IS kunne da være et bud, selvom prisen er ca. kr. 3400,-
>
> Jeg har dog et canon A20 til salg på http://home1.stofanet.dk/hkmk/ som du
> kan få til kr. 1200,- + fragt ved hurtig handel

Man kan få et nyt og bedre Canon til ca. samme pris.
også er det med garantibevis.

--
mvh kajo

Fra : npw-kiter

Dato : 13-10-04 09:16

Hvis man kan købe det kamera og udstyr som jeg sælger som nyt og til samme
pris er jeg meget nysgerrig i at vide hvor
PS: Der er stadig 3 måneders garanti på mit canon A20

venligst
npw-kiter
www.npw-kiting.dk
http://home1.stofanet.dk/hkmk/

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 12:34

> Hvis man kan købe det kamera og udstyr som jeg sælger som nyt og til samme
> pris er jeg meget nysgerrig i at vide hvor
> PS: Der er stadig 3 måneders garanti på mit canon A20

For det første, skriver du ikke noget om hvor gammelt dit kamera er eller
hvor meget det har været brugt, du nævnte heller ikke noget om ekstra
udstyr.
Man kan sikkert ikke finde et kamera magen til dit, så vidt jeg kan se er
det en tre år gammel model.

Jeg har selv for ca. 3 mdr. siden købt et A60 for kr. 1295.

For ca. 1600 kan du få et A75
Hvis jeg havde pengene, så ville jeg købe et Canon S1 IS, men kravet fra
Ulrik var jo et kamera der ikke fylder så meget, det er desværre blevet
meget moderne med de små lommekameraer, jeg tror desværre ikke kvaliteten
følger med.

--
mvh kajo

Fra : npw-kiter

Dato : 13-10-04 19:28

Det at jeg ikke skrev hvor gammel kameraet er , er en fejl fra min side
Hvor meget brugt det så er: Sådan til husbehov
Jeg nævnte ikke direkte hvor meget udstyr der medfølger, med jeg henviste jo
til http://home1.stofanet.dk/hkmk/ hvor dette fremgår.

At du har købt en A60 til kr. 1295,- er da udmærket, men hvis du dertil
ligger prisen for ekstraudstyr, er det umuligt at købe et helt nyt digicam
for kr. 1200,-

Venligst
Henrik
www.npw-kiting.dk