Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Løven Oleg
Fra : Tommy Jensen

Dato : 11-10-04 17:23

Synes I et crop som dette virker eller er det for tæt?

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo041009lioncrop.jpg

MVH Tommy

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 17:29

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> Synes I et crop som dette virker eller er det for tæt?
>
> http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo041009lioncrop.jpg

Jeg syntes det virker fantastisk, men måske lige en centimeter eller
halvanden i venstre side mere. Han ser lidt træt ud

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Tommy Jensen

Dato : 11-10-04 17:44

On Mon, 11 Oct 2004 18:29:00 +0200, "Simon Nielsen"
<news@REMOVEsiho.dk> wrote:

>"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

>Jeg syntes det virker fantastisk, men måske lige en centimeter eller
>halvanden i venstre side mere. Han ser lidt træt ud

Mener du mere eller mindre af manken? Ja han lå og hvilede sig i solen
og var vel træt af de 7 unger.

MVH Tommy

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 19:07

> Mener du mere eller mindre af manken? Ja han lå og hvilede sig i solen
> og var vel træt af de 7 unger.

Ups, jeg mente mere af manken. Han virker lidt fjern her, han kigger ud af
billedet, men hvis han sidder i midten og kigger ud til den ene side så
ville det være fint. Kan du evt. prøve at sende mig et billedet, så kan jeg
prøve at vise dig hvad jeg mener, fordi der er faktisk ved nærmere eftersyn
lidt mere der kan gøres ved billedet og det er lettere at vise end at
forklare. Hvis du vil det så bare send billedet til post@siho.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 11-10-04 19:32

On Mon, 11 Oct 2004 20:07:19 +0200, "Simon Nielsen"
<news@REMOVEsiho.dk> wrote:

> [...]
>prøve at vise dig hvad jeg mener, fordi der er faktisk ved nærmere eftersyn
>lidt mere der kan gøres ved billedet og det er lettere at vise end at

Original billedet er her (reduceret størrelse!)

http://photo.klein-jensen.dk/public/zoo041009lionorg.jpg

MVH Tommy

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 21:42

> Original billedet er her (reduceret størrelse!)
>
> http://photo.klein-jensen.dk/public/zoo041009lionorg.jpg

det her er den bedste beskæring jeg er kommet frem til, det bliver hurtigt
forstyrende med stenen som baggrund. http://www.siho.dk/loeve.jpg

Men som du kan se har jeg flyttet løvefar lidt til højre og lidt op i
billede, så han kigger på forbrugeren. Det er det jeg tænkte på.

Fra : Nogen

Dato : 11-10-04 18:08

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Synes I et crop som dette virker eller er det for tæt?
>
> http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo041009lioncrop.jpg
>

> MVH Tommy

Han er ellers flot, jeg syntes det er for tæt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-10-04 20:14

Tommy Jensen wrote:
> Synes I et crop som dette virker eller er det for tæt?
> http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo041009lioncrop.jpg

Jeg undrer mig lidt over hvorfor du har brugt blænde 7.1 og iso400 ?
til det pågældende skud ville jeg nok fortrække en mere åben blænde
og iso100.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Tommy Jensen

Dato : 11-10-04 20:46

On 11 Oct 2004 19:13:57 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg undrer mig lidt over hvorfor du har brugt blænde 7.1 og iso400 ?
>til det pågældende skud ville jeg nok fortrække en mere åben blænde
>og iso100.

Ja, jeg skiftede mellem at fotografere løverne der lå i solen og dem
der lå i skyggen men skiftede ikke iso mellem skudene.

MVH Tommy