Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tilgængelighed af 20D i DK ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-10-04 16:46

Er der nogen her der har en ide omleveringstid af 20D til
en forhandler i DK ? Jeg har fået et godt tilbud, men den er
ikke på lager.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 17:28

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
> Er der nogen her der har en ide omleveringstid af 20D til
> en forhandler i DK ? Jeg har fået et godt tilbud, men den er
> ikke på lager.

Canon har igen skudt sig i foden ved at lave et godt billigt produkt de
desværre ikke kan følge med til at levere. Surt nok, men prøv at søg på
EDBpriser.dk / Gate2Prices.dk for at finde et sted hvor de har det på lager.
Men det er jo kun et håb.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Tommy Jensen

Dato : 11-10-04 17:42

On Mon, 11 Oct 2004 18:27:38 +0200, "Simon Nielsen"
<news@REMOVEsiho.dk> wrote:

> [...]
>
>Canon har igen skudt sig i foden ved at lave et godt billigt produkt de
>desværre ikke kan følge med til at levere. Surt nok, men prøv at søg på

Om de har skudt sig i skuen kan nok diskuteres for de får jo solgt
totalt ud hvilket også betyder at de kan holde prisen oppe i længere
tid. 2 uger før jeg fik mit eksemplar var jeg inde hos en fotohandler
og tilfældigvis var der også en Canon rep. han fortalte at Canon DK
ikke ville få alle de enheder de havde på ordre/kan sælge i DK.

MVH Tommy

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 19:05

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> og tilfældigvis var der også en Canon rep. han fortalte at Canon DK
> ikke ville få alle de enheder de havde på ordre/kan sælge i DK.

Ja måske skulle man sige har skudt papegøjen Men det er jo klart fordi
Danmark er jo kun et lille land og de sælger sikkert også voldsomt godt i
andre lande.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-10-04 19:50

In article <416ab47e$0$263$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Simon Nielsen wrote:

> [...]
> EDBpriser.dk / Gate2Prices.dk for at finde et sted hvor de har det på lager.

Det er enten Tyskland, eller det gode tilbud (billigere end billigste
DK model på EDBpriser + andre fordele).

Så det bliver nok Tyskland (1420 Euro inkl. Sigma 18-50mm).

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-10-04 23:01

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> writes:

> Er der nogen her der har en ide omleveringstid af 20D til
> en forhandler i DK ? Jeg har fået et godt tilbud, men den er
> ikke på lager.

Prøv at check med www.photografica.com i København (Skindergade), de
havde 2 stående i vinduet sidst jeg var forbi (<1 uge siden).

Kai