Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Priser på fotopapir til printer.
Fra : Kaj Schneider

Dato : 11-10-04 15:35

Hej Gruppe

Jeg har for nyligt anskaffet mig en Cannon Pixma ip4000, og i den
forbindelse blev jeg ret chokeret over priserne på fotopapir. Har nogen her
måske nogle gode links til indkøb af dette til rimelige priser.

m.v.h.

Kaj Schneider

Fra : Erik W.

Dato : 11-10-04 15:52

"Kaj Schneider" skrev i en meddelelse
> [...]
her
> måske nogle gode links til indkøb af dette til rimelige priser.

http://kortlink.dk/google/cb5

Mvh Erik

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 16:35

"Kaj Schneider" <kaj_schneider@hotmail.com> wrote in message
> [...]
her
> måske nogle gode links til indkøb af dette til rimelige priser.

Du bliver nødt til at bide dig selv i læben og købe Canon papiret, jeg har
selv forsøgt med andre typer photopapir og det bliver langt fra det samme.
Men hvis du går ind på www.edbpriser.dk finder du det billigste sted. Jeg
kører selv kun på Canon papir, også til almidelige udskrifter, der bruger
jeg Canons high resolution papir der koster lidt under 1 kr. pr. ark. Og på
selv samme printer.

Mvh
Simon

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-10-04 18:40

Kaj Schneider wrote:
> [...]
> forbindelse blev jeg ret chokeret over priserne på fotopapir. Har
> nogen her måske nogle gode links til indkøb af dette til rimelige

computercity i glostrup har 2 x 50stk 10x15 til 69 kroner. det er halv
pris.

ved ikke om det kan købes fra nettet.

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-10-04 18:58

In article <ckeghb$4p7$1@news.cybercity.dk>, Tommy Fer wrote:

> computercity i glostrup har 2 x 50stk 10x15 til 69 kroner. det er halv
> pris.
>
> ved ikke om det kan købes fra nettet.

Men der er 4 stk 10x15 i et 20x30 (A4) (eller 21 x 29,7)

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-10-04 20:34

> Men der er 4 stk 10x15 i et 20x30 (A4) (eller 21 x 29,7)

Hej Poul

Jeg er nok mere mageligt anlagt end økonomisk bevist.

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk