Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der et marked for defekte kameraer?
Fra : Aston Villadsen

Dato : 10-10-04 22:04

Hej

Jeg har et digitalkamera, der er gået i stykker. Jeg vil gerne købe et
nyt. I den forbindelse tænkte jeg om der var nogle der var
interesserede i at købe defekte kameraer?

Er der nogen der ved om der er et marked for den slags eller om
kameraet bare skal køres på lossen?

Fra : Henrik k

Dato : 10-10-04 22:23

Hvad er det for et kamera og hvad fejler det?

mvh
henrik

Fra : Aston Villadsen

Dato : 10-10-04 22:30

On Sun, 10 Oct 2004 23:23:06 +0200, "Henrik k" <hkragelundFJERN@c.dk>
wrote:

>Hvad er det for et kamera og hvad fejler det?

Det er et Ixus V - det blev tabt ned i noget græs mens det var tændt -
så linsen blev trykket skæv og nu hverken køres ind eller ud eller
tage billeder.

Jeg tænkte bare at alt det fine mekanik inde i det muligvis kunne
genbruges af mere kyndig og lodde-dygtige hænder?

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 22:41

"Aston Villadsen" <usenet@villadsen.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg tænkte bare at alt det fine mekanik inde i det muligvis kunne
> genbruges af mere kyndig og lodde-dygtige hænder?

Der sidder sikkert nogle fotonørder inde i dk.marked.privat.foto der gerne
vil købe det og hvis ikke du får det solgt må du gerne sende det til mig,
jeg skal gerne give en hund for det.

FUT: news:dk.marked.privat.foto

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 11-10-04 13:44

Aston Villadsen wrote:

> Det er et Ixus V - det blev tabt ned i noget græs mens det var
> tændt - så linsen blev trykket skæv og nu hverken køres ind eller
> ud eller tage billeder.

I dk.marked.privat.foto er der lige blevet solgt et Olympus C700 UZ med
samme problem. Det røg for 400,- +porto.

Fra : Henrik L. S.

Dato : 11-10-04 16:13

Jeg er da også interesseret -har selv et Ixus V, hvor batteriet er blevet
lidt livstræt, såå...
150,-
Henrik L.S.

Fra : Gert Hansen

Dato : 12-10-04 06:37

Det vil jeg da godt prøve at "pille" lidt ved. Jeg byder 250

--
Gert Hansen
Så du røgen? Se www.mados.dk

Fra : Langgaard

Dato : 11-10-04 09:43

"Aston Villadsen" <usenet@villadsen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> interesserede i at købe defekte kameraer?
>
> Er der nogen der ved om der er et marked for den slags eller om

Hej

Jeg vil gerne formidle salget af "reservedelskameraer" gennem min
hjemmeside, ideen er god, da der ofte mangles f.eks et batteridæksel eller
andet.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Aston Villadsen

Dato : 26-10-04 00:15

On Sun, 10 Oct 2004 23:04:06 +0200, Aston Villadsen
<usenet@villadsen.com> wrote:

> [...]
>interesserede i at købe defekte kameraer?
>
>Er der nogen der ved om der er et marked for den slags eller om

Tak for tilbagemeldingerne - jeg har nu postet et opslag i
dk.marked.privat.foto for de interesserede