Min præmie
Fra : Henrik Münster

Dato : 03-11-04 16:49

Som nogle af jeg måske husker, så var jeg blandt de heldige, der stod
nævnt som vinder på Politikens hjemmeside i forbindelse med konkurrencen
om Danskernes Designpris 2004. Da I sikkert er enormt nysgerrige, vil
jeg blot nævne, at jeg nu har fået at vide, at jeg har vundet en
bogpakke med tre bøger om Wegner, Panton og Arne Jacobsen. Det er jeg
meget glad for, da dansk design interesserer mig meget.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 04-11-04 12:55

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> writes:
> [...]
>bogpakke med tre bøger om Wegner, Panton og Arne Jacobsen. Det er jeg
>meget glad for, da dansk design interesserer mig meget.
Tillykke!!!

Den Pakke, kender jeg også nogen, der ville have blevet meget glad for,
nemlig min søn og hans ven.
Hvis du er nysgerrig, kan du se her: www busk+hertzog.dk
Hilsen Hanne
NB. jeg kunne meget godt tænke mig nummeret på dine bøger, når du en gang
får dem. Det ville nok være en god julegaveidé

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-11-04 23:28

In article <fc.0073fb6b068c0da83b9aca00f82f29b8.68c0e18@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> NB. jeg kunne meget godt tænke mig nummeret på dine bøger, når du en
> gang får dem. Det ville nok være en god julegaveidé

Kære Hanne

Jeg har desværre været længe om at svare. Jeg skulle jo lige til
København først. Hvis du ikke læser det her indlæg, så send mig en
e-mail. Så sender jeg dig ISBN-numrene.
Bøgerne er udgivet af Dansk Design Center DDC eller Danish
Design Centre. Jeg ved ikke, om man kun kan købe dem der, men det er jo
ikke svært at finde H. C. Andersens Boulevard 27, hvis man bor i
København. Jeg har fået dem med hård omslag, men de to første findes
også i blød indbinding. De to første er tosprogede dansk og engelsk. Den
sidste er dansk. Bøgerne er:

ARNE JACOBSEN
Architect & Designer
af Poul Erik Tøjner og Kjeld Vindum