Boligsikring
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 11:19

Hej

Hvad siger reglerne om kravene for at man kan få boligsikring, og hvor
meget/lidt kan man få....??

Hvad er formlen for udregning af boligsikring...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-11-04 11:38

"BlueDeep" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev:

> Hej
>
> Hvad siger reglerne om kravene for at man kan få boligsikring, og
> hvor meget/lidt kan man få....??

Du kan bruge nedenstående den virker fint og er ret præcis. Jeg kommer
ihvertfald til præcis samme resultat som min kommune gør.
http://boligstoette.kmd.dk/produkt/paraply/default.asp?p=netborger

> Hvad er formlen for udregning af boligsikring...??

Glem alt om selv at prøve at regne boligsikringens størrelse ud fra
lovteksten. Jeg har forsøgt, og det er noget nær umuligt.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 12:31

Hej Morten

> Du kan bruge nedenstående den virker fint og er ret præcis. Jeg kommer
> ihvertfald til præcis samme resultat som min kommune gør.
> http://boligstoette.kmd.dk/produkt/paraply/default.asp?p=netborger

Skide godt link, anede ikke de havde lavet så man kunne regne den ud
selv...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-11-04 20:16

"BlueDeep" wrote

> Skide godt link, anede ikke de havde lavet så man kunne regne den ud
> selv...

Pas på mht boligsikring hvis du har sæsonbetonet arbejde eller fx arbejdsløs
med enkelte jobs af kortere varighed men fx mange overarbejdstimer

Boligsikringen bliver beregnet efter årsindkomst totalt, hvis du ikke
løbende melder om skift i indtægt

Dette kan medføre tilbagebetaling af hele det modtagne beløb selvom du kan
være berretiget i de fleste måneder
Kedelig "fælde" :-/

- Peter

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 23:25

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> løbende melder om skift i indtægt
>
> Dette kan medføre tilbagebetaling af hele det modtagne beløb selvom du kan

Takker, det skal jeg lige holde mig for øje...

Mvh
Carsten, Østerbro