Oprette firma??
Fra : James Bush

Dato : 31-10-04 12:30

Hejsa.

Har i tankerne at oprette et firma, normalt.
Hvad indebære det af penge til opstart. Jeg Mener; koster det noget at
oprette et normalt firma (ikke aps eller AS), kunne være at T&S skal have et
opstartsgebyr.
Og er der ikke noget med at man SKAL have revisor på én gang pr år?. Og hvad
koster sådan noget hvis man siger at man har en indtjening på ca 50.000 dkr
på et år?.
Jeg ved godt at det måske ikke er helt til at sige prisen på revisoren, men
i store tal. Snakker vi om 1500 kr +/-? da der nok ikke er særligt meget
arbejde i det. Ikke i starten ihvertfal.

Firmaet skal være webbaseret, og skal både yde serviceydelse i DK og også i
norden og andre lande, som feks UK og USA. ER der så specielle regler her
man skal gøre sig opmærksom på?

Håber at høre fra jer, på forhånd tak.

mvh
JB

Fra : alexbo

Dato : 31-10-04 12:43

"James Bush" skrev

> Har i tankerne at oprette et firma, normalt. Hvad indebære det af penge
til opstart.
Ingenting, det er ganske gratis og forøvrigt nemt.

> Og er der ikke noget med at man SKAL have revisor på én gang pr år?.
Nej.

> Firmaet skal være webbaseret, og skal både yde serviceydelse i DK og også
> norden og andre lande, som feks UK og USA. ER der så specielle regler her
> man skal gøre sig opmærksom på?
Tja, du skal jo tage hensyn til de regler der gælder i de lande du henvender
dig til

Dine spørgsmål passer bedre i dk.erhverv

mvh
Alex Christensen

Fra : James Bush

Dato : 31-10-04 13:23

> [...]
> henvender
> dig til
>
> Dine spørgsmål passer bedre i dk.erhverv

Ok. Jeg fandt også denne side på nettet www.100svar.dk så kigger
derigennem, tror jeg kan få svar på alle mine spørgsmål.. Men ellers tak for
svar.
JR