Retruret
Fra : J.

Dato : 24-10-04 13:11

Hej,

Jeg har købt et TV i Føtex for 3 uger siden. Jeg har kig på et andet, kan
jeg være så heldig jeg kan returnere TV'et så sent som 3 uger efter, eller
bare købe andre varer? Jeg mener at man også kan bytte Føtex varer i AZ
(Bilka) men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmesider omkring
retur/ombytningsret. Umiddelbart står det heller ikke på kvitteringen...

Mvh
John

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-10-04 13:33

"J." wrote

> Jeg har købt et TV i Føtex for 3 uger siden. Jeg har kig på et andet, kan
> jeg være så heldig jeg kan returnere TV'et så sent som 3 uger efter

Føtex reklamere med at de bytter med et smil man skal bare huske
kvitteringen
Jeg har ikke haft problemer en eller to uger efter købet

Men tre uger?
Har TV'et været pakket ud og brugt?
Ellers henvend dig til kundeservice i butikken (før du slæver TV'et derhen)
De må da kunne hjælpe

- Peter

Fra : Rasmus

Dato : 24-10-04 15:04

"J." <bmw2004@email.dk> wrote in message
> [...]
> (Bilka) men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmesider omkring
> retur/ombytningsret. Umiddelbart står det heller ikke på kvitteringen...

Spørg dem, du har ikke krav på nogen returret i Føtex. Men jeg kender ikke
deres returpolitik og det kan godt være de vil tage det retur.

mvh
Rasmus

Fra : Diesell

Dato : 24-10-04 15:38

"J." <bmw2004@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Bilka) men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmesider omkring
> retur/ombytningsret. Umiddelbart står det heller ikke på kvitteringen...

Føtex har 14 dages returret.

Jesper

Fra : Henrik Petersen

Dato : 24-10-04 16:16

"Diesell" <jensn@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> "J." <bmw2004@email.dk> skrev i en meddelelse

> Føtex har 14 dages returret.

Det er som sagt 14 dage, har selv benyttet mig af dette...

henrik

Fra : RH

Dato : 24-10-04 16:35

> [...]
> (Bilka) men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmesider omkring
> retur/ombytningsret. Umiddelbart står det heller ikke på kvitteringen...

Hejsa

Efter en hel del år i Dansk Supermarked er jeg ret sikker på, at du sagtens
kan bytte dit tv, hvis blot du har bon/garantibevis og du ellers har alt
emballage, så du kan pakke det pænt og ordentligt ned igen. Selv om der står
14 dage på bonen, har jeg aldrig været med til at afvise en returnering af
et produkt, så længe du har bon og varen i original emballage, og der ellers
ikke er tegn på, at varen er brugt/ødelagt. Så med mindre der har været
tyveri af netop denne type tv et sted i Dansk Supermarked-regi, så tror jeg
ikke du får problemer.

Men du kan ikke bytte varen i A-Z og Bilka - deres systemer kører slet ikke
sammen.

/Sanne