Svarskrift - S og H
Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 06:03

Til et svarskrift i en sag ved Sø- og Handelsretten, kunne jeg godt
bruge lidt billig hjælp. Findes der feks. jura-studerende her eller i
et andet forum der vil hjælpe?

Mvh
Henrik

Fra : Rune Wold

Dato : 13-10-04 11:22

Henrik wrote:

[klip]

> Til et svarskrift i en sag ved Sø- og Handelsretten, kunne jeg godt
> bruge lidt billig hjælp. Findes der feks. jura-studerende her eller i
> et andet forum der vil hjælpe?

Hvad kan du tilbyde i timeløn.

/Rune Wold

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 14:51

On Wed, 13 Oct 2004 12:22:01 +0200, Rune Wold <uuu@uuu.invalid.dk>
wrote:

Kunne du ikke sende (bare fjern nospam) en mail eller et tlf.nr., så
kunne vi lige snakke om det?

Mvh
Henrik

Fra : Rune Wold

Dato : 13-10-04 17:02

Henrik wrote:

[klip]

> Kunne du ikke sende (bare fjern nospam) en mail eller et tlf.nr., så
> kunne vi lige snakke om det?

Min opfordring til at gøre tilbud var ment som en joke. Al juridisk
henvendelse foregår igennem denne NG.

/Rune Wold

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 17:55

On Wed, 13 Oct 2004 18:02:26 +0200, Rune Wold <uuu@uuu.invalid.dk>
wrote:

>Min opfordring til at gøre tilbud var ment som en joke.
Ok, den fangede jeg ikke lige.

> Al juridisk henvendelse foregår igennem denne NG.
Ja, men det er lidt svært at få hjælp til det svarskrift direkte i
gruppen, derfor forespurgte jeg noget lidt andet.

Mvh
Henrik

Fra : Peter

Dato : 13-10-04 18:53

"Henrik" <henrik@NOSPAMrestore.dk> skrev i en meddelelse
> Til et svarskrift i en sag ved Sø- og Handelsretten, kunne jeg godt
> bruge lidt billig hjælp. Findes der feks. jura-studerende her eller i
> et andet forum der vil hjælpe?

Hvorfor går du ikke til advokat?

Måske har du en retshjælpsforsikring som dækker omkostningerne eller måske
er der mulighed for fri proces.

/Peter

--
Ovenstående er alene udtryk for min personlige opfattelse og er ikke udtryk
for juridisk rådgivning. I sager af betydning må det tilrådes at søge reel

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 20:02

On Wed, 13 Oct 2004 19:53:26 +0200, "Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk>
wrote:

>Hvorfor går du ikke til advokat?
For dyrt.

>Måske har du en retshjælpsforsikring som dækker omkostningerne eller måske
>er der mulighed for fri proces.
Nah, vil hellere ordne det selv... evt. med lidt hjælp:)

Mvh
Henrik

Fra : Peter

Dato : 13-10-04 21:01

> For dyrt.

Har du spurgt en advokat?

> Nah, vil hellere ordne det selv... evt. med lidt hjælp:)

Det er ikke anbefalelsesværdigt at gøre det selv. Det ligger helt fast.

/Peter

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 13-10-04 21:04

"Peter" skrev 13.10.2004 22:00:

> Det er ikke anbefalelsesværdigt at gøre det selv. Det ligger helt fast.

Enig. Advokaten har jo også en ansvarsforsikring, hvis han fucker op. Det
har hverken en stud.jur. her fra forummet eller en selvmøder...

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Fra : Peter

Dato : 13-10-04 21:26

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> skrev i en
meddelelse news:BD9356C7.9F6B%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

> Enig. Advokaten har jo også en ansvarsforsikring, hvis han fucker op. Det
> har hverken en stud.jur. her fra forummet eller en selvmøder...

Ansvarsforsikringen er nu det mindste - sagen er den at de færreste har
overblikket til at føre en sag og ved ikke hvordan man skal gribe det an.

/Peter

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 21:35

On Wed, 13 Oct 2004 22:03:51 +0200, Kristian Storgaard
<kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

>Enig. Advokaten har jo også en ansvarsforsikring, hvis han fucker op. Det
>har hverken en stud.jur. her fra forummet eller en selvmøder...
Den risiko tager jeg gerne.

Mvh
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 21:30

On Wed, 13 Oct 2004 22:00:42 +0200, "Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk>
wrote:

>Har du spurgt en advokat?
Nej, ved af erfaring at det er for dyrt.

>Det er ikke anbefalelsesværdigt at gøre det selv. Det ligger helt fast.
True... men det er billigt.

Mvh
Henrik

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 13-10-04 21:39

"Henrik" skrev 13.10.2004 22:30:

> True... men det er billigt.

Også i længden?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-10-04 20:08

Hvorfor tror du,at advokater altid har kaldt selvmødere for selvmordere ?

Fra : Karina og Christian

Dato : 13-10-04 21:27

"Henrik" <henrik@NOSPAMrestore.dk> wrote in message
[klip]
> Til et svarskrift i en sag ved Sø- og Handelsretten, kunne jeg godt
> bruge lidt billig hjælp. Findes der feks. jura-studerende her eller i
> et andet forum der vil hjælpe?

Prøv din lokale retshjælp, hvis der findes en, der hvor du bor. Det er
gratis at få råd der. Hos os udfærdiger vi ikke dokumenter for folk, men du
kan få lidt råd og vejledning. Om det er det samme for andre
retshjælpsinstitutioner ved jeg ikke.

Du skal i øvrigt være opmærksom på, at hos os er der ikke noget
indtægtskrav. Alle kan møde op. Visse andre steder stilles der dog krav til
indtægten, der ikke må være højere end et vist beløb.

Med venlig hilsen
Karina
www.aarhusretshjaelp.dk

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 21:39

On Wed, 13 Oct 2004 22:26:35 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

>Prøv din lokale retshjælp...

Ellers tak, er spild af tid til den sag jeg kører.

Mvh
Henrik

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 17-10-04 14:32

Henrik <henrik@NOSPAMrestore.dk> skrev et indlæg
<5g4rm010ji4h952l29eavcc5m5pkvoankf@4ax.com>:

>Ellers tak, er spild af tid til den sag jeg kører.

Nu blev jeg nysgerrig - hvad drejer sagen sig om?

Umiddelbart må det være en sikker sag siden du åbenbart regner med at
kunne vinde den uden bistand (borset fra den du kan få her i gruppen)
- eller betragter du det ikke som spild af tid at tabe en sag?
Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet

Fra : Henrik

Dato : 17-10-04 18:40

On Sun, 17 Oct 2004 15:32:01 +0200, Jørgen Linde Sørensen
<NOSPAMng1@linde-sorensen.dk> wrote:

>Nu blev jeg nysgerrig - hvad drejer sagen sig om?

Domæner.

>Umiddelbart må det være en sikker sag siden du åbenbart regner med at
>kunne vinde den uden bistand (borset fra den du kan få her i gruppen)
>- eller betragter du det ikke som spild af tid at tabe en sag?

Tjo, sådan lidt af hvert:)

Mvh
Henrik

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-10-04 22:20

Henrik wrote:

> Til et svarskrift i en sag ved Sø- og Handelsretten, kunne jeg godt
> bruge lidt billig hjælp. Findes der feks. jura-studerende her eller i
> et andet forum der vil hjælpe?

Skriv dit spørgsmål her i gruppen, så koster det dig 0 dkr.

mvh.
Martin Jørgensen