chikane
Fra : olav bernzer kern

Dato : 11-10-04 08:10

Jeg har gennem et stykke tid, været ude for at en anden bruger af
nyhedsgruppen cikanerer mig og nærmest hænger mig ud.
på nyhedsgrupperne.
Kan man bare tillade sig det, uden at man kan gøre noget.?

Nedenunder er der et par eksempler på personens cikane af mig.

Huske nu, at min staffeattest er og har *altid* været REN. Du er derimod en
dømt kriminel!

Ligeledes er jeg heller aldrig nogen siden blivet fyret eller afskediget fra
en arbejdsplads, så selv om du vil forsøge at starte en mudderkampagne, så
kommer du hurtigt til kort med din belastende fortid!

LOL!

Hvor naive tror du egentlig folk er

Den eneste, som har annonceret sig til salg må da være dig selv, dengang du
skulle finansiere udgifterne til din straffesag

Claus

Hasse Jeppesen er tilsyneladende ikke blevet klogere af sin dom for
datakriminalitet, siden han nu begiver sig af med forfalskning og
netmisbrug, og følgelig er der indgivet klage til UNI-C for netmisbrug.

Såfremt Hasse Jeppesen fortsætte denne forfalskning/misbrug agter jeg at
indgive politianmeldelse.

Hasse Jeppesen!

Når du forsøger at sælge en pose varm luft til styg overpris...

Hvem har forresten copyright på koden? Jeg kan se, at du har støvsuget den
for enhver henvisning til udvikleren, så det er da interessant at vide, om
koden overhovedet er lovlig at bruge og sælge?

Og set i lyset af, at du ikke engang kan finde rundt i nyhedsgrupperne, så
er det svært at tro på, at du selv har skrevet og udviklet koden

Claus

En skolelærer med speciale i EDB undervisning som søger kompetente personer
omkring *newsservere og newsreadere* i en gruppe, som udelukkende omhandler
sejlads????!!!

Du finder de kompetente personer ved at spørge i den *RIGTIGE* nyhedsgruppe!

Er du virkelig så dårligt begavet, at du ikke kan hitte rundt i grupperne?

og her er et par andre det er gået ud over
Fis nu af med sig, malerhjerne!

Din mailadresse as@allanmaler.dk og din IP adresse: 83.88.64.216 er hermed
blokeret på min postserver, så du behøver ikke at skrive mere, jeg får ikke
dine mails!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-10-04 08:27

olav bernzer kern wrote:

> Jeg har gennem et stykke tid, været ude for at en anden bruger af
> nyhedsgruppen cikanerer mig og nærmest hænger mig ud.
> på nyhedsgrupperne.
> Kan man bare tillade sig det, uden at man kan gøre noget.?

[cuttet en masse usammenhængende og rodede citater]

Man kan klage til vedkommendes internetudbyder, og hvis det er rigtigt
slemt, kan man gå til politiet.

Det er svært at finde hovede og hale i det du citerede, men det kan være
en overtrædelse af "injurie"-loven, hvis man fortæller vidt og bredt, at
andre er straffede (oså selvom det er tilfældet).

Hvis jeg sammenholder dit indlæg med dette:
news:<ckd0s1$1iuk$1@news.cybercity.dk>, så får jeg en fornemmelse af, at
du endnu engang har skiftet identitet, og at du er den samme som Hansi
og de andre, der nævnes i Tersgovs indlæg. I så fald tvivler jeg stærkt
på, at han overtræder injurieloven, eftersom du selv har fortalt vidt og
bredt om dine kontroverser med din gamle arbejdsplads og loven - både
her i gruppen og på din hjemmeside.

Tværtimod kan du selv risikere at få problemer, hvis det Tersgov skriver
er korrekt. Hvis du har skrevet indlæg i hans navn overtræder du
netiketten, og muligvis også straffeloven.

<OT>
Du roder dig længere og længere ud, og er parat til at lægge sag an mod
alt og alle, jfr. dine tidligere indlæg her. Min vurdering er, at det er
ikke loven, du har brug for, det er en psykiater. Stop, inden du
ødelægger dit eget liv helt.
</OT>

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Jesper

Dato : 11-10-04 17:20

> [...]
> alt og alle, jfr. dine tidligere indlæg her. Min vurdering er, at det er
> ikke loven, du har brug for, det er en psykiater. Stop, inden du

Enig!

FUT dk.videnskab.psykologi