Feriepenge
Fra : Karina

Dato : 09-10-04 15:40

Hejsa

Hvad gør jeg, når min tidligere arbejdsgiver ikke har indberettet mine ferie
penge til ferie konto eller hvad det er de hedder dem som sender ferie penge
ud. Det er ferie penge for i år, og jeg synes da jeg skulle have haft en
seddel på dem i april.

Mange hilsner

Karina

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-10-04 21:00

In article <4167f8d5$0$59398$14726298@news.sunsite.dk>, Karina wrote:
> [...]
> ud. Det er ferie penge for i år, og jeg synes da jeg skulle have haft en

Hvis du er med i en fagforening, så går du til dem.
Fagforeningen er primært en retshjælpsforsikring - og de vil få
en medarbejder til at se på sagerne.

Fra : BT

Dato : 09-10-04 22:59

"Karina" <ingen@email.her> skrev i en meddelelse
> [...]
penge
> ud. Det er ferie penge for i år, og jeg synes da jeg skulle have haft en

Hvis det er feriepenge, ud fra den løn du har optjent i år, får du dem først
til næste år.
Men det skulle også gerne stå på din lønseddel, hvor meget du har optjent..

Hvis du er medlem af en fagforening, så prøv at tage en snak med dem..
/brian

Fra : Bondemand

Dato : 10-10-04 08:11

http://www.adir.dk/extern/temaer/temaferie.htm