lejekontrakt med forkøbs ret.
Fra : Jan Kristensen

Dato : 08-10-04 13:28

Hejsa..

Der var et tilsvarende emne oppe for længe siden. Og nu sider jeg og mangler
de links til afgørelser pga. en tilsvarende sag.

Det var noget med at en lejekontrakt med forkøbs bliver ligestillet med køb
på kredit. Og når varens kontant pris + renter er betalt kan aftalen ophæves
og det lejede tilhøre lejer. Og man kunne desuden få det formeget betalte
tilbage..

Nogle flinke mennesker der lige kunne fremkomme med disse links.?

---
Jan Kristensen

Fra : HKJ

Dato : 08-10-04 16:36