Dennis Vinther wrote:
> Da jeg bestilte den over internettet gik bestillingen igennem og jeg
> betalte med Dankort. Jeg blev dog dagen efter kontaktet af firmaet og
> fik afvide at den var i restordre, men at de kunne tilbyde mig en
> anden afspiller til samme pris (normal prisen var 799,-) af mærket
> iRibs.
Desværre MyMusics fremgangsmåde stort set uanset hvilken vare du bestiller.
Det er så tæt på svindel, at det dårligt kan komme tættere.
> Jeg sagde ja til tilbudet, men nu har jeg modtaget en forkert
> afspiller (af mærket Foxda - normal pris 499,-). På fakturaen er der
> skrevet en iRibs afspiller til 699,- hvilket også er trukket fra
> kontoen.
>
> Har jeg stadig ret til den de lovede mig (iRibs - normal pris 799,-)?
Ja. Det er det din ordre lyder på, og det er det du har betalt for. Da du
snakkede med dem, annullerede du jo din oprindelige ordre, og afgav en ny.
> Eller kan de "nøjes" med at sende den jeg bestilte til at starte med
> (CMtech)?
Nej. Den ordre har du jo annulleret.
> Hvem skal betale for portoen til at få byttet afspilleren?
Det skal MyMusic selvfølgelig. De har lavet fejlen.
OT: Da du snakkede med dem - blev du da bedt om at afgive
kreditkortoplysninger over telefonen? Hvis ja, synes jeg du skal tage
kontakt til PBS. MyMusic er ikke autoriseret til at klare
VISA/Dankort-betalinger over telefonen, og må slet ikke spørge dig om disse.
--
Mvh.
Dennis Lange
- Brugte fagbøger:
www.pensum.dk www.bogbiz.dk