Vb login script
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 16-05-01 13:02

hejsa

jeg sidder og leger lidt med VB loginscript men det virker ikke rigtigt.

hvad kan være galt med nedenstående

Dim oNet
Set oNet = CreateObject("WScript.Network")
oNet.MapNetworkDrive "P:", \\server\public

Fra : Lord Xevior

Dato : 16-05-01 14:02

Hm, du mangler da vist et par "" i den sidste linie, sidste argument eller
er det en staveplade??

Der står i MSDN, at kalder er som følger

WshNetwork.MapNetworkDrive "Z:", "\\Server\Share"

Så der skulle vel ikke være noget galt. Kommer der 1 fejlmeddelse??
--
Thomas R - MS Developer DK

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 16-05-01 14:47

Tak for det, det var lige det der manglede