Re: Nigeria mail...
Fra : Brizz

Dato : 02-10-04 22:29

Mit mål er som sagt udelukkende nysgerrighed og en interesse i at spilde
deres tid mest muligt, men jeg har selvfølgelig ikke lyst til at lave
noget, der kunne give mig problemer på den ene eller anden måde.

www.sickhumor.dk var der på et tidspunkt en serie af brev veksling med
disse herrer... Det ligger desværre ikke på siden med mere mail evt til dem
og få det tilsendt....det var simpelthen så hylende morsomt så man tror det
er løgn!!
Læs det og få evt mere inspiration til hvad du skal udsætte dem for

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : joke

Dato : 02-10-04 23:11

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> er løgn!!
> Læs det og få evt mere inspiration til hvad du skal udsætte dem for

prøv evt. denne side som er fuld af søde historier endda hvor folk har fået
penge ud af dem i stedet http://www.419eater.com/

Hilsen

Johnny

Fra : Devast8or

Dato : 02-10-04 23:23

joke wrote:
> "Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> prøv evt. denne side som er fuld af søde historier endda hvor folk
> har fået penge ud af dem i stedet http://www.419eater.com/

Heh, jeg var vist for langsom :)

Devast8or

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-10-04 21:52

In article <415f278d$0$23075$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, joke wrote:

> "Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> prøv evt. denne side som er fuld af søde historier endda hvor folk har fået
> penge ud af dem i stedet http://www.419eater.com/

Meget af det de laver er desværre ulovligt. Såsom at sende
falske Western Union kvitteringer (så spammmeren løber en
3-4 gange derhen uden at få penge) etc. Det ville dog være
underholdende at se hvor langt man kan presse dem.

Fra : Devast8or

Dato : 02-10-04 23:22

Brizz wrote:
> [...]
> morsomt så man tror det er løgn!!
> Læs det og få evt mere inspiration til hvad du skal udsætte dem for

Ellers tage et kig på www.419eater.com, den handler kun om det. Jeg har ikke
læst nogle af brevene men der er mange sjove billeder folk har fået
scammerne til at tage. Der er vist også et par stykke der har fået penge ud
af scammerne.

Devast8or

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-10-04 10:58

Brizz wrote:
> [...]
> med disse herrer... Det ligger desværre ikke på siden med mere mail
> evt til dem og få det tilsendt....det var simpelthen så hylende

Det ligger der stadig under Epost-arkivet.
Direkte link: http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Brizz

Dato : 03-10-04 13:44

> Det ligger der stadig under Epost-arkivet.
> Direkte link: http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html

Ja der var den..kunne sq ikke finde den da jeg ledte igår.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Karsten

Dato : 04-10-04 08:37

> [...]
> det
> er løgn!!
> Læs det og få evt mere inspiration til hvad du skal udsætte dem for

Den er der skam stadig : http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html

Karsten