kameraovervågning
Fra : Ove Kristensen

Dato : 27-09-04 22:12

Hej allesammen !

Er der en der ved noget om følgende:

Hvis man bor i et rækkehus i et almennyttigt boligselskab, og man vil
montere et overvågningskamera der dækker sin indkørsel og opsætter det
sådan, at det overvåger helt ud på vejen således at man også ser de
forbipasserende på vejen, er det så lovligt?

Evt. et link til loven omdette

Med venlig hilsen og en god aften
fra
OveK.
Denne mail er kontrolleret
med Norton Antivirus 2004.

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-09-04 22:22

Ove Kristensen wrote:
> [...]
> sådan, at det overvåger helt ud på vejen således at man også ser de
> forbipasserende på vejen, er det så lovligt?

Du stillede cirka samme spørgsmål den 22. september.
Kan du ikke bruge de svar du fik dengang?

Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-09-04 00:27

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Du stillede cirka samme spørgsmål den 22. september.
> Kan du ikke bruge de svar du fik dengang?

Hej Anders !

Jo det kan du tro, men jeg kunne ikke se svarene, men nu har jeg slettet
alle nyhedsgrupperne og hentet dem ind igen, og vupti, nu kan jeg se dem
alle igen, så 1000 tak for hjælpen Anders - I'm happy.

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-09-04 17:49

Ove Kristensen wrote:
> [...]
> alle nyhedsgrupperne og hentet dem ind igen, og vupti, nu kan jeg se dem
> alle igen, så 1000 tak for hjælpen Anders - I'm happy.

Det var da så lidt
Hvis du ved senere lejlighed skal finde nogle gamle tråde i debatten kan
du finde dem på http://groups.google.com/ ved at søge efter
dk.videnskab.jura.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ove Kristensen

Dato : 29-09-04 03:16

> Hvis du ved senere lejlighed skal finde nogle gamle tråde i debatten kan
> du finde dem på http://groups.google.com/ ved at søge efter
> dk.videnskab.jura.

Jamen tak for det Anders, det var jeg ikke klar over at man kunne - smart.

Med venlig hilsen
fra
OveK.