Anke til højesteret ?
Fra : hansi

Dato : 22-09-04 14:34

Jeg har netop modtaget en dejlig dom fra landsretten hvori jeg har fået
medhold i at jeg skal betale en trejdedel mindre i sagsomkostninger end
oprindelig.

Alligevel syntes jeg ikke det er nok, skal stadig betale kr. 65000

Oprindelig havde jeg fået en regning på kr 70000.
men da jeg kærede til landsretten fandt politiet lige ud af der manglende
lidt ekstra regninger så beløbet var på 98000.

Kan jeg anke til højesteret, det fremgår ikke af landrettens afgøresle ?

Hvordan får man så en regning på 98000 jo hele sagen kan læses på
www.trutmund.dk

Fra : Thomas Krogh

Dato : 22-09-04 20:31

"hansi" <dsl780@vip.cybercity.dk> wrote in message

(...)
> Hvordan får man så en regning på 98000 jo hele sagen kan læses på
> www.trutmund.dk

Du er dømt for hacking, og så?

mvh

Thomas Krogh

Fra : hansi

Dato : 22-09-04 20:44

Du er dømt for hacking, og så?

> mvh
>
> Thomas Krogh

Nu lever vi jo efterhånden i et forbudsland hvor alt efterhånden er
ulovligt.også du syntesogså åbenbart det er rimligt med sagsomkostninger
omkring de 100.000

Du kan se sagsomkostningerne i tilsvarende sager her:
http://www.emu.dk/elever7-10/webetik/hacking/eksdk.html

Det er ikke en skam at snuble, men en forbrydelse ikke at få lov til at
rejse sig igen

Fra : Thomas Krogh

Dato : 22-09-04 21:01

"hansi" <dsl780@vip.cybercity.dk> wrote in message

(...)
> Nu lever vi jo efterhånden i et forbudsland hvor alt efterhånden er
> ulovligt.også du syntesogså åbenbart det er rimligt med sagsomkostninger
> omkring de 100.000

Det har jeg på intet tidspunkt sagt at det er. Lad være med at lægge mig
holdninger i munden.

Jeg siger at jeg kan se at du er dømt for hacking. Men er det reelt også det
eneste jeg kan se ud af din hjemmeside. Der står ikke noget om hvilken form
for hacking eller med hvilket formål det blev begået. Om 100.000 er rimeligt
eller ej, afhænger jo af hvad der er sket.

(...)
> Du kan se sagsomkostningerne i tilsvarende sager her:
> http://www.emu.dk/elever7-10/webetik/hacking/eksdk.html
>

> Det er ikke en skam at snuble, men en forbrydelse ikke at få lov til at
> rejse sig igen

Absolut enig. Jeg har ingen symapti for hacking overhovedet, men jeg finder
da at straf skal så i forhold til forbrydelsen.

Så hvis du ikke har generet andre mennesker, brugt deres email eller på
anden måde udgivet dig for andre, eller forvoldt nogen økonomisk tab, så
lyder det af meget.

mvh

Thomas Krogh

Fra : hansi

Dato : 22-09-04 22:11

> [...]
>
> Så hvis du ikke har generet andre mennesker, brugt deres email eller på
> anden måde udgivet dig for andre, eller forvoldt nogen økonomisk tab, så

tak
jeg vil de næste par dage lægge hele dommen op på siden.