Formkrav tli fakturaerklæring
Fra : Frederik

Dato : 19-09-04 19:08

Hej

Er blevet gjort opmærksom på, at jeg ved salg til Norge af en vis
beløbsstørrelse, skal udfærdige en fakturaerklæring.

Hvad er dette?

Mvh.

Frederik

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 19-09-04 19:16

"Frederik" skrev 19.09.2004 20:08:

> Hej
>
> Er blevet gjort opmærksom på, at jeg ved salg til Norge af en vis
> beløbsstørrelse, skal udfærdige en fakturaerklæring.
>
> Hvad er dette?

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=134942

En meget hurtig måde, at finde ud af det på, er også dette link:
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&q=fakturaerklæring&btnG=Søg&lr=

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Fra : Frederik

Dato : 19-09-04 19:29

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote in
message news:BD739970.6BF1%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

> [...]
> /kristian
> @warszawa
>
> Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Tusind tak.
Google er åbenbart det første man bliver blind på...

Mvh.
Frederik