alexbo wrote:
>
> "Kristian Storgaard"
>
> > Det er jo på sin vis en omgåelse,
>
> Egentlig ikke, der er ikke returret på en transportopgave, den er specielt
> tilvirket til dig og kan ikke sælges til andre.
>
> Så hvis du bestiller, dels en vare og dels en transport af denne vare, kan
> du kun opnå returret på varen.
> Hvis ikke du vil købe en transport, må du handle et sted hvor den er en del
> af handelen, eller selv sørge for den.
Hvad så med:
----------
Retur og ombytningsret
Du har 14 dages fuld returret. Dvs. at returnerer du skoene i ubrugt
stand og i den originale emballage (skoæske) , betaler vi dig skoenes
pris tilbage.
Vi fratrækker dog 45 kr (55 kr for FBF og LIC, 80 kr for udland) per par
sko, som (kun delvis) dækker de omkostninger, vi selv har haft ved
fremsendelsen. Skyldes returneringen en fejl fra vores side holder vi
dig skadesløs, dvs. du får refunderet den samlede købesum plus din
returporto.
Du har ligeledes 14 dages ombytningsret. Dvs. Passer skoene dig ikke,
bytter vi til en anden størrelse - forudsat vi kan få fat på den.
(Er skoene købt under menuen 'outlet 3 for 2' betaler du porto begge
veje.)
NB: Husk altid at udfylde retur- eller ombytningsblanket. Det vil være
en stor lettelse hvis du ved henvendelse til os opgiver fakturanummer,
så kan vi let finde sagen frem.
Iøvrigt gælder Købelovens bestemmelser både de almindelige regler og
reglerne for handel på internet. Er du usikker på bestemmelserne om dine
rettigheder og pligter? Klik her så linkes du til Forbrugerstyrelsens
publikation om emnet.
-----------
fra:
http://www.eccoamager.dk/betingelser.asp?cid=41
FBF og LIC er Forbrugsforeningen og LærernesIndkøbsCentral
mvh
Carsten Riis