RIP: Theo van Gogh
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 02-11-04 18:43

Hejsa,

Ja, jeg havde ikke hørt om ham før. Men måske nogen her kender til hans
film, eller noget? Død er han i hvert fald..

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=318510/

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-11-04 21:17

"[ ThrashDK ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote in message

> Ja, jeg havde ikke hørt om ham før.

Hvorfor poster du så et RIP-indlæg?

> Men måske nogen her kender til
> hans film, eller noget? Død er han i hvert fald.

Ja, det er der sådan set rigtigt, rigtigt mange, der er.

--
-Jens B.

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 02-11-04 23:16

> Hvorfor poster du så et RIP-indlæg?

Øh, hvad mener du? Han var film-instruktør. Det er en film gruppe det her,
yes? Det kunne jo være der var andre der kendte ham, ikke?

> Ja, det er der sådan set rigtigt, rigtigt mange, der er.

Du er da noget for dig selv....

Fra : Peter Heide

Dato : 03-11-04 03:22

Måske Jens mener at man poster et RIP-indlæg hvis det
er en person der har betydet nogen for een.

Jeg syntes også dit RIP virker lidt bimmelim når det er
er en instruktør du ikke kender en skid til.

Jeg har forøvrigt heller ikke hørt om ham før....men ok...
han kan sgu' da også få et RIP med på vejen fra mig

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 09:15

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Måske Jens mener at man poster et RIP-indlæg hvis det
> er en person der har betydet nogen for een.

Jeps, det var lige nøjagtig det, jeg mente. Måske han var verdens største
svin, der netop ikke fortjener at hvile i fred? Det er jo lidt svært at
vide, når man ikke kender ham. Normalt udviser man respekt for mennesker,
man kender til. Hvordan man kan respektere mennesker, man aldrig tidligere
har hørt om, er mig en gåde.

RIP-indlæg og upassende, irrevant 1-minuts-tavshed på fodboldstadions (jaja,
der blev jeg lidt off-topic) er med til at udvande begreberne, så det bliver
sværere og sværere at vise ægte respekt, når det virkelig er på sin plads.

--
-Jens B.

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 03-11-04 10:11

Jamen, så beklager jeg da, at mit indlæg ikke faldt i god jord. Undskyld.
:-/

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 10:41

> Jamen, så beklager jeg da, at mit indlæg ikke faldt i god jord.
> Undskyld. :-/

Nap en kiks.

--
-Jens B.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-11-04 14:11

> Nap en kiks.

hvad skulle vi gøre uden nyhedsgrupperne - rart at vi har et sted, hvor vi
kan tiltale hinanden så provokerende og alligevel slippe afsted med det - en
kommentar som den der havde sikkert udløst et par på kassen i det virkelige
liv.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 15:29

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> hvor vi kan tiltale hinanden så provokerende og alligevel slippe
> afsted med det - en kommentar som den der havde sikkert udløst et par

Jeps Jeg stiller dog gerne op på given foranledning, da jeg aldrig
tiltaler andre på en måde, jeg ikke ville gøre face-to-face.

--
-Jens B.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-11-04 17:32

> Jeps Jeg stiller dog gerne op på given foranledning, da jeg aldrig
> tiltaler andre på en måde, jeg ikke ville gøre face-to-face.

Fair nok, jeg er så bare glad for, at jeg ikke skal spørge dig om noget til
hverdag.

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 03-11-04 15:36

> Hvorfor poster du så et RIP-indlæg?

> Ja, det er der sådan set rigtigt, rigtigt mange, der er.

Jeg forstår ikke modviljen med dette indlæg. Van Goghs død fylder meget i
medierne (fx forsiden af dagens Politiken), og det er da interessant og
høre, hvorvidt nogen her i gruppen har erfaringer med hans produktion.

At man så skriver RIP i et indlæg om en død mand, det er vel en blanding af
vane og respekt. Men det er vel ikke kritisabelt?

Mvh Mikkel

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 15:49

"Mikkel Knudsen" <mikkkel_knudsen@killamail (dot) com> wrote in message

> At man så skriver RIP i et indlæg om en død mand, det er vel en
> blanding af vane og respekt. Men det er vel ikke kritisabelt?

Det synes jeg, det er. Man skal ikke udvise respekt af vane. Respekt er
noget, man har gjort sig fortjent til. For mig at se udvandes flere og flere
ting, og nu begynder vi gudhjælpemig også at udvise "respekt" for afdøde
personer, vi aldrig nogen sinde har hørt om. Hvad nu, hvis afdøde hollandske
filminstruktør var verdens dummeste svin, der misbrugte børn, havde slået
sin kone ihjel og pillet vingerne af levende fluer? Ville man også ønske
"RIP", hvis man havde den viden om manden?

"Rest In Peace" er i min bog en hilsen, man gemmer til de personer, man
respekterede pga. deres personlighed, liv og handlinger. Respekt må aldrig
udvises af vane - så er det nemlig ikke længere respekt, men disrespekt man
udviser.

--
-Jens B.

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 03-11-04 16:07

> og nu begynder vi gudhjælpemig også at udvise "respekt"
> for afdøde personer, vi aldrig nogen sinde har hørt om.

Uha da, hvad har jeg dog rodet mig ud i.. Sikken en forbrydelse jeg har
gjort.

Jeg havde altså ingen anelse om, at jeg ville træde en person så voldsomt
over tæerne med mit indlæg. Det var kun ment som information, til dem der
ikke vidste det, og som kente til ham. Hvis jeg en anden gang skulle falde
over en artikel med en afdød skuespiller eller lign. men ikke kender ham,
hvad må jeg så gøre? Så må jeg ikke skrive "RIP" i emne-linjen, da jeg ikke
kender ham? For "RIP" må man så kun skrive, hvis det var en person man
kendte til, da man kun må bruge denne betegnelse, hvis man vil udvise sin
"respekt"? Og man kan kun tillade sig at udvise sin respekt, hvis det var en
person man selv kendte til. Æh.. Ja, whatever.. Men jeg er ked af, at du
ikke mente jeg kunne tillade mig at skrive RIP ud for en afdød
filminstruktør, som jeg ikke kendte. Måske har du ret i det du skriver, og
måske ikke.. Det kommer nok an på hvem man spørger. Men under alle
omstændigheder ville jeg da mene, at det ville være bedre hvis du havde
været mere venlig i dit første svar, i stedet for sådan en "manden er gal"
tone. Måske kunne du på en venlig måde have forklaret mig det, ikke? Så
havde jeg nok også haft en lidt mere venlig tone i dette indlæg. Sludder, så
havde jeg jo slet ikke skrevet dette her..

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 16:17

> Uha da, hvad har jeg dog rodet mig ud i.. Sikken en forbrydelse jeg
> har gjort.

Slap dog af. Vi er blot uenige - og hvad så? Jeg føler mig overhovedet ikke
trådt over tæerne. Hvorfor gør du?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-11-04 17:32

> Slap dog af. Vi er blot uenige - og hvad så? Jeg føler mig overhovedet
> ikke
> trådt over tæerne. Hvorfor gør du?

måske fordi du er nedladende og fræk?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 17:54

> måske fordi du er nedladende og fræk?

Det kan du så mene, men jeg svarer trods alt ikke på andres vegne, ligesom
jeg ikke gemmer mig under anonymitet, så hvis nogen ønsker at stille mig til
regnskab for min adfærd og ytringer, har de mulighed for det.

--
-Jens B.

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-11-04 19:05

Jens Bruun wrote:

> Det kan du så mene, men jeg svarer trods alt ikke på andres vegne, ligesom
> jeg ikke gemmer mig under anonymitet, så hvis nogen ønsker at stille mig til
> regnskab for min adfærd og ytringer, har de mulighed for det.

http://www.degulesider.dk/vbw/oplysningen/resultat.do?hitsPerPage=10&name=jens+bruun&

/David

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 19:17

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

http://www.degulesider.dk/vbw/oplysningen/resultat.do?hitsPerPage=10&name=jens+bruun&

Hvad vil du med det link? Du har vel været på internet/usenet længe nok til
at vide, at man med max. fem minutters arbejde kan finde frem til, nøjagtig
hvem jeg er og hvor jeg bor. Hvis du ikke er i stand til den lille øvelse,
så får du ikke mere hjælp herfra.

--
-Jens B.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-04 19:22

Jens Bruun wrote:

> [...]
> hvem jeg er og hvor jeg bor. Hvis du ikke er i stand til den lille øvelse,

Jeg antyder bare at du næppe er væsentligt mindre anonym end sniper_Nolight.

/David

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-04 19:30

> Jeg antyder bare at du næppe er væsentligt mindre anonym end
> sniper_Nolight.

Jeg underskriver mig med fuldt navn, og har ikke forsøgt at skjule min
identitet, hvilket enhver, med en smule internet-kendskab kan forvisse sig
om. Det vil således tage enhver, men basal viden om usenet, dns, hjemmesider
o.lign. max fem minutter at finde min fulde adresse og telefonnummer. Du ser
stadig ikke en forskel? Er det fordi, du ikke selv besidder basal
internet-kendskab, du ansér mig for lige så anonym som "sniper_nolight"?

--
-Jens B.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-04 19:35

Jens Bruun wrote:

> [...]
> stadig ikke en forskel? Er det fordi, du ikke selv besidder basal
> internet-kendskab, du ansér mig for lige så anonym som "sniper_nolight"?

Næ, det er af netop samme grund som du selv nævner. Det er cirke lige
nemt at finde sniper_Nolights identitet og din ditto.

/David

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-04 19:43

> Næ, det er af netop samme grund som du selv nævner. Det er cirke lige
> nemt at finde sniper_Nolights identitet og din ditto.

Så ved du tilsyneladende mere om identitetssøgning, end jeg gør. Jeg kan
ikke finde "sniper_nolight"s identitet uden dommerkendelse, men jeg er meget
interesseret i, hvordan du kan?

Hvis du med din lidt kryptiske sætning herover mener, at jeg ikke er til at
finde med fuld adresse og telefonnummer, så stopper vi bare diskussionen her
og konstaterer, at du alligevel ikke ved mere om identitetssøgning, end jeg
gør. I så fald skulle du måske forbedre din research lidt, inden du i
fremtiden gør dig klog på den slags.

--
-Jens B.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-04 20:43

Jens Bruun wrote:

> [...]
> og konstaterer, at du alligevel ikke ved mere om identitetssøgning, end jeg
> gør. I så fald skulle du måske forbedre din research lidt, inden du i

Jeg har ikke gjort mig klog på noget som helst, så du bedes venligst
stikke piben ind. Jeg har blot konstateret at I fremstår ca. lige
anonyme for folk der læser her i gruppen.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-11-04 00:10

> Jeg underskriver mig med fuldt navn, og har ikke forsøgt at skjule min
> identitet

lad mig slå fast - jeg forsøger ikke at skjule min identitet.

sniper_Nolight beholder jeg af praktiske årsager (genkendelse bl.a.).

hvorfor egentlig denne navne debat? - ingen har da ytret ønske om at "stille
hinanden til regnskab".

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-04 08:07

sniper_Nolight wrote:

> hvorfor egentlig denne navne debat? - ingen har da ytret ønske om at "stille
> hinanden til regnskab".

Fordi Jens mente at det var nødvendigt at føle sig bedre end dig fordi
er "anonym" og han ikke er "anonym" :)

/David

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-11-04 08:45

> Fordi Jens mente at det var nødvendigt at føle sig bedre end dig fordi
> er "anonym" og han ikke er "anonym" :)

Nej, det var ikke derfor. Der skal andre ting til, før jeg føler mig bedre
end andre mennesker. Faktisk giver jeg mig slet ikke af med at føle mig
bedre end andre mennesker - den syssel må du gerne beholde for dig selv.

Du missede åbenlyst pointen.

--
-Jens B.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-04 09:06

Jens Bruun wrote:

> Nej, det var ikke derfor. Der skal andre ting til, før jeg føler mig bedre
> end andre mennesker. Faktisk giver jeg mig slet ikke af med at føle mig
> bedre end andre mennesker

Could have fooled me...

> - den syssel må du gerne beholde for dig selv.

Er det den slags retorisk affald du bare slynger omkring dig når du er
trængt op i en krog, eller mener du det rent faktisk? I så fald går jeg
ud fra at du kan dokumentere det, eller i det mindste baserer det på
udtalelser jeg er kommet med?

> Du missede åbenlyst pointen.

Muligvis.

/David

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-11-04 10:17

> Er det den slags retorisk affald du bare slynger omkring dig når du er
> trængt op i en krog, eller mener du det rent faktisk?

Retorisk affald? Flot. Ja, jeg mener sædvanligvis, hvad jeg siger. Jeg kan
forstå, det er nyt for dig, at nogle kan have det sådan.

> I så fald går
> jeg ud fra at du kan dokumentere det, eller i det mindste baserer det
> på udtalelser jeg er kommet med?

Læs dit eget indlæg. Du bragte emnet på bane. Jeg tænker ikke i de baner -
du gør.

--
-Jens B.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-04 10:51

Jens Bruun wrote:

> Retorisk affald? Flot. Ja, jeg mener sædvanligvis, hvad jeg siger. Jeg kan
> forstå, det er nyt for dig, at nogle kan have det sådan.

Mere retorik...

> Læs dit eget indlæg. Du bragte emnet på bane. Jeg tænker ikke i de baner -
> du gør.

Det er da ligegyldig hvem der bragte emnet på bane, du kan vel
argumentere for dine egne påstande? Eller var det bare mere tom retorik?
Åbenbart.

/David

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-04 16:20

> hvorfor egentlig denne navne debat? - ingen har da ytret ønske om at
> "stille hinanden til regnskab".

Næ, men når jeg (muligvis berettiget) bliver beskyldt for at være nedladende
og fræk, så er det altså altid muligt at stille mig til regnskab for mine
ytringer. Jeg mener, man principielt altid skal kunne stilles til regnskab
for sine ytringer - især, hvis man vælger formuleringer, der kan genere
og/eller støde andre.

--
-Jens B.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-11-04 23:21

> [...]
> for sine ytringer - især, hvis man vælger formuleringer, der kan genere

Stilles til regnskab lyder bare så voldsomt i mine ører

Hvis man blot kan tage kritikken til sig, eller argumentere for hvorfor man
ikke vil, er vi vel godt på vej - dine meninger om emnet er jo helt fine -
det der faldt mig for brystet var ganske enkelt måden de blev serveret på...
det skaber altid en dårlig stemning og det ser man desværre for ofte i
grupperne

Men derfra og til at hetze dig, er der nu lang vej for mit vedkommende

At jeg blander mig er sikkert heller ikke god netetikette - det vil jeg
gerne indrømme

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-04 06:16

http://www.degulesider.dk/vbw/oplysningen/resultat.do?hitsPerPage=10&name=jens+bruun&

At vi nu ved hvor Jens Bruun bor og har som privattelefonnummer, bør ikke
gøre ham frygtsom. Jeg har oplyst disse data i slutningen af mine indlæg i
ti år på usenet, og har fået snese af dødstrusler men ingen har gidet ringe
til mig eller besøge mig

Nobelpristager-dyrepsykolog Konrad Lorenz beskriver hundes gøen når der er
hegn mellem dem - og hvis en dag hegnet ikke er der, og de bluffer med
skræmmende gøen, bliver de stille og flygter, når de pludselig ser at
beskyttelsen er væk.

Just så er det med injurier og trusler på internettet - og telefongas. Og
anonyme trusselsbreve. Har et eneste af sidstnævnte nogensinde ført til
handling? Kun i lyvejournalisternes fantasi og dermed skriveri. Kun hos
martyriumopsøgende klynkere med normaldansk selvfedhed

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-11-04 18:01

> At vi nu ved hvor Jens Bruun bor og har som privattelefonnummer, bør ikke
> gøre ham frygtsom.

det tror jeg heller ikke har været på bane, at han skulle være - det var
vist mere for at vise hvor mange Jens Bruun'er der er derude

Jeg har oplyst disse data i slutningen af mine indlæg i
> ti år på usenet, og har fået snese af dødstrusler men ingen har gidet
> ringe
> til mig eller besøge mig

dødstrusler? - hvem har du trådt så voldsomt over tæerne at der skal
dødstrusler til?

Fra : Tim

Dato : 09-11-04 18:31

> [...]
>
> Jeg har oplyst disse data i slutningen af mine indlæg i
>
> dødstrusler? - hvem har du trådt så voldsomt over tæerne at der skal

Uden kunne se, hvem det er du svarer, er et frit gæt enten Bo Warming eller
A.H.W.

De er lige syge.

Tim

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-11-04 19:27

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Uden kunne se, hvem det er du svarer, er et frit gæt enten Bo Warming
eller
> A.H.W.
>
> De er lige syge.

Du er en utrolig nazibeundrer -det er snarere din partner og leder G.B. der
har eneret på den slags.

Jeg har aldrig kontaktet folk på nettet via telefon eller på anden måde
forulempet dem privat, og i modsætning til BW og GB, kunne jeg heller ikke
drømme om det - det er for ubegavet.

At blive svinet til her på nettet er en ting, men aldrig nogensinde
privatopsøgende arbejde - det er livet for kort til.

Men hils da endelig GB, Jonni og Jim når du ser dem - ellers kan I jo ringe
til hinanden og udveksle gode råd om trusler mod anderledes tænkende. Jeg
tror at en eller flere af jer vil være leveringsdygtige til dette.

--
ahw

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-04 03:54

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller

Selv det at blande sygdom ind i hvilket politisk ståsted folks analyser
lander på, er fascistoidt og ekspertvælde-forherligende, hvilket er det
samme - tilhænger af magt er ret.

> Du er en utrolig nazibeundrer -det er snarere din partner og leder G.B.
der
> har eneret på den slags.

Har en Nazi-beundrer nogensinde optrådt på dansk Usenet? Citer ordret. At
være nazi-apologet ulønnet kan ikke være værre end som Højesteretsdommer
Thomas Rørdam at have været højtlønnet politimorder-apologet
(Blekingegadebanden- landsretsforsvaret)
At være apologet siger intet om at sympatisere med den man giver benefit of
doubt

> Jeg har aldrig kontaktet folk på nettet via telefon eller på anden måde
> forulempet dem privat, og i modsætning til BW og GB, kunne jeg heller ikke
> drømme om det - det er for ubegavet.

Forklar om Emma Gad , Immanuel Kant eller anden etik er i strid med høflige
opkald og besøg til folk man ikke kender.
Mon ikke de, der tager på vej (Vadmand incl) , har et fobiproblem og er
misundelige over at andre er åbne og ærlige og tør komme medmennesker ved i
fri omgang uden trusler og magtinstanser i ryggen.?

> [...]
> til hinanden og udveksle gode råd om trusler mod anderledes tænkende. Jeg
> tror at en eller flere af jer vil være leveringsdygtige til dette.

Selv Jonni har ikke truet anderledes tænkende.
Det overlader hæderlige lovlydige mennesker til AHW-typer der vil afskaffe
ytringsfriheden i først Belgien og så Danmark

Fra : Tim

Dato : 10-11-04 10:32

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> wrote in message

> [...]
> eller

> Du er en utrolig nazibeundrer -det er snarere din partner og leder G.B.

LOL Arne... det er ikke mig der hylder diktatoriske massemordere.

> Jeg har aldrig kontaktet folk på nettet via telefon eller på anden måde
> forulempet dem privat, og i modsætning til BW og GB, kunne jeg heller ikke
> drømme om det - det er for ubegavet.

Det er nu også mere B.W.'s syge skriblerier jeg taler om. Hver jeres lejr,
men lige syge.

> At blive svinet til her på nettet er en ting, men aldrig nogensinde
> privatopsøgende arbejde - det er livet for kort til.

Sikkert... aner ikke noget om det.

> [...]
> til hinanden og udveksle gode råd om trusler mod anderledes tænkende. Jeg
> tror at en eller flere af jer vil være leveringsdygtige til dette.

Som sagt, er det din og Bo Warming's boldgade. Ekstremister som jer, har det
med, dybest set at være enige i det fundamentale, nemlig en generel afsky
for mennesker med moderate holdninger.

Så tag du og leg lidt med ham.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-04 10:54

> [...]
det
> med, dybest set at være enige i det fundamentale, nemlig en generel afsky

At jeg skulle være mere enig med Hitler eller andre diktatorer end Tim er

er et skørt påfund.

Citer mig for "afsky imod mennesker med moderate holdninger"

At betvivle omfang af folkemord er ikke at være tilhænger af folkemord -
vel?

Prøv at svare.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-04 18:47

> det tror jeg heller ikke har været på bane, at han skulle være - det var
> vist mere for at vise hvor mange Jens Bruun'er der er derude

God pointe

> Jeg har oplyst disse data i slutningen af mine indlæg i
>
> dødstrusler? - hvem har du trådt så voldsomt over tæerne at der skal
> dødstrusler til?

At de over 20 usenetpostinger med trusler om at jeg sku aflives fordi jeg
ikke fordømmer pædofili konformt, ikke er søgt realiseret, er min
hovedpointe.

der er intet at frygte ved ÆRLIGHED OG ÅBENHED VARER LÆNGST

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-04 18:58

> der er intet at frygte ved ÆRLIGHED OG ÅBENHED VARER LÆNGST

Theo van Gogh har (havde) muligvis en anden opfattelse.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-04 04:04

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Theo van Gogh har (havde) muligvis en anden opfattelse.

Muslimer er modstandere af ærlighed og åbenhed.
Deres mange mord på vantro bygger på strategi om at destabilisere vore
samfund - taquia - via løgn og lukkethed.

Fatih Alev nedlagde jeg igen og igen i debat på usenet o 1999, og derfor
oprettede han et lukket muslimsk hjernevask-forum

Nu kommer han med mordtrusler over dem der kuldsejlede hans planer ved
ÆRLIGHED OG ÅBENHED OVERFOR KRISTELIGT DAGBLAD, således at vi nu lettere ser
Muhamed-ætlingenes sande ansigt.

Theo van Gogh lavde film der åbent og ærligt viste sandhed om
kvindeundertrykkelse i Muhamedanien-brohovederne i Holland.
Mener Jens Bruun mon, at den dræbte filmkunstner var uenig i mit glistrupske
frihedssyn på noget punkt?

Efterretningstjeneste (og læger og noget politiarbejde) er det eneste der
ikke bør have åbenhed som princip.
Godhedsindustrien havde gjort hemmelige efterretninger åbne for
muslim-terrorister og det førte til drabet, ser vi idag, hvor den
mord-mistænktes korrespondence-arkiver åbnes for strafferetlig
efterforskning

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-11-04 08:14

> [...]
> kvindeundertrykkelse i Muhamedanien-brohovederne i Holland.
> Mener Jens Bruun mon, at den dræbte filmkunstner var uenig i mit

Det skal Jens Bruun ikke udtale sig om, da Jens Bruun ikke kender til
mandens politiske ståsted. Jens Brunn skal blot konstatere, at Theo van Gogh
døde af at være ærlig og åben, så helt ufarligt er det ikke at ytre sig
offentligt.

--
-Jens B.

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-11-04 21:56

Muslimer er modstandere af ærlighed og åbenhed.
zz

Ja de dumme, men det er de antageligt ikke allesammen vel?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-04 09:37

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> Muslimer er modstandere af ærlighed og åbenhed.

> Ja de dumme, men det er de antageligt ikke allesammen vel?

Kender du muslimer med ædel, ægte spejderdrengeadfærd der har åbenhed og
ærlighed som højtprioriteret mål?

Du har ret i, at de kloge ikke skilter med at koranens krav omm
at snedig taquia-løgn og mord er deres accepterede redskaber på vejen imod
sharia-magt.

De lader dygtigt som om de er som os og integrable og dermed ufarlige.

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-11-04 20:12

I news:7Ijld.3856$F_.663@fe80.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> Kender du muslimer med ædel, ægte spejderdrengeadfærd der har
> åbenhed og ærlighed som højtprioriteret mål?

Ja.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-04 20:49

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message

> Ja.

Nu kan du jo næppe siges at være noget sandhedsvidne.

Har du skrevet indlæg under pseudonym de sidste par dage? Har du klaget over
nogle psykisk syge på det sidste? Er du holdt op med at lyve?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-11-04 21:13

> "Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message

> Nu kan du jo næppe siges at være noget sandhedsvidne.

I modsætning til Bo W?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-04 21:19

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> I modsætning til Bo W?

Bo Warming er på en eller anden måde tusindfold mere ærlig end Andreas
Falck. Bo Warming kunne - så godt jeg nu kender ham - ikke drømme om at
skrive under andet navn, og han kunne ikke drømme om at klage til en psykisk
sygs ISP.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-04 06:07

> [...]
> Falck. Bo Warming kunne - så godt jeg nu kender ham - ikke drømme om at
> skrive under andet navn, og han kunne ikke drømme om at klage til en

Luther, Voltaire,Goethe, Nietzsche, Oscar Wilde og særlig praktisk og tæt
eksemplificeret Mogens Glistrup

har budskabet

"Når man harmes , skal man GÅ FORBI"

Livet er for kort til klager og klynk.

Fra : Jens......

Dato : 14-11-04 08:33

Jens Bruun wrote:
> [...]
> Falck. Bo Warming kunne - så godt jeg nu kender ham - ikke drømme om
> at skrive under andet navn, og han kunne ikke drømme om at klage til

har du et bevis på andreas har gjort det ?

--
Jens.

Fra : Martin Schoedt

Dato : 14-11-04 19:37

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:7Ijld.3856$F_.663@fe80.usenetserver.com skrev
> Bo Warming følgende:

> Ja.

De sidste muslinske drenge jeg 'mødte' boede i min opgang og her var de
igang med at flå mine breve op. 'vi trod ikk' det var din brev' Så positiv
erfaring har jeg ikke, selvom jeg ikke hader dem. Deres far var også engang
ved at give mig en fordi han troede jeg kiggede i hans breve da jeg var nede
for at hente post. Nu er jeg heldigvis flyttet.

Mvh Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-11-04 20:18

> Det kan du så mene, men jeg svarer trods alt ikke på andres vegne

nej, det er korrekt, det undskylder jeg hermed.

> [...]
> til
> regnskab for min adfærd og ytringer, har de mulighed for det.

sniper_Nolight eller Kenneth D. - du må selv vælge.

www.sitecenter.dk/sniper_nolight