Spiderman 1+2 Boxsex ? En dårlig joke?
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 31-10-04 20:20

Hejsa...

Tja nu kan man så forudbestille denne box med spiderman 1 og spiderman 2 på
dvd.

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14264

Skal det forestille at være en dårlig joke? Hvor mange gange har
producenterne så planlagt at lave sådanne boxe, når nu produceren bag
filmene har planlagt 9 film i alt?

Længe leve den blå avis siger jeg så bare...

Mvh. Martin

Fra : Steen Schmidt

Dato : 31-10-04 20:30

Martin Ohlsson wrote:

> Skal det forestille at være en dårlig joke? Hvor mange gange har
> producenterne så planlagt at lave sådanne boxe, når nu produceren bag
> filmene har planlagt 9 film i alt?

Er det ikke kun 3 film der er planlagt?

Mvh
Steen

Fra : Klaus G.

Dato : 31-10-04 20:47

> Er det ikke kun 3 film der er planlagt?

Siger rygterne ihvertfald...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 31-10-04 21:08

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Siger rygterne ihvertfald...

Jeg havde hørt det var 9 film i alt...

Mener faktisk at det var i Dr1 nyhedderne, omkring Spiderman2's premiere.

Mvh. Martin

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 02-11-04 17:31

Martin Ohlsson wrote:

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Jeg havde hørt det var 9 film i alt...
>
> Mener faktisk at det var i Dr1 nyhedderne, omkring Spiderman2's premiere.

Men hvis hver film tager halvandet år at lave, så er den serie jo først
færdig om 9 år. Så kan man vel allerede nu sende de første ud.

--
Mvh Magnus Dreyer
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man kan høre rumskibene

Fra : Mikl

Dato : 31-10-04 21:00

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> filmene har planlagt 9 film i alt?
>
> Længe leve den blå avis siger jeg så bare...

Tjah, vel lige så meningsløst som at lave en James Bond Box (I øvrigt en
øvelse der er foretaget flere gange).

/Mikkel

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 31-10-04 21:09

> [...]
> filmene har planlagt 9 film i alt?
>
> Længe leve den blå avis siger jeg så bare...

BTW. Nu har ingen nævnt det endnu, så lad mig være den første til at smile
af min egen tastefejl.

Der skulle selvfølgelig have stået "Boxset" i Subject

Boxsex ved jeg ikke helt hvordan man udøver i praksis, det lyder ihvertfald
som en kompliceret affære

Mvh. Martin

Fra : Mette

Dato : 31-10-04 22:34

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> BTW. Nu har ingen nævnt det endnu, så lad mig være den første til at smile
> af min egen tastefejl.
>
> Der skulle selvfølgelig have stået "Boxset" i Subject

Øv, du kom mig i forkøbet Hvad hjertet er fuldt af....

Fra : Devast8or

Dato : 01-11-04 00:30

Martin Ohlsson wrote:

> Boxsex ved jeg ikke helt hvordan man udøver i praksis, det lyder
> ihvertfald som en kompliceret affære

Det er vel det man har en boxmadras til? ;)

Devast8or

Fra : zcully

Dato : 31-10-04 21:23

> [...]
> filmene har planlagt 9 film i alt?
>
> Længe leve den blå avis siger jeg så bare...

Jeg mener også det var en dårlig joke at ringenes herre skulle være forskudt
over så langt tid og der så skulle komme 436326 forskellige udgaver!!
Til næste år kommer der nok en superdeluxe complete box.

/Zcully

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 31-10-04 22:32

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> udgaver!!
> Til næste år kommer der nok en superdeluxe complete box.

Jeg har også læst at "Kill Bill"-filmene skulle komme i i alt seks udgaver,
altså de normale, som er ude nu, et sæt special editions med forskellige
ekstrascener, en version hvor de er klippet sammen til én film, en
specialversion af dén o.s.v. Dertil kan man så lægge de allerede i skrivende
stund utallige landevarianter og asiatiske specialudgaver med T-shirts,
bøger, pizza'er og ægte Hattori Hanso-sværd.
Jeg ved ikke hvad det gør ved andre, men det får i hvert fald ikke *mig* til
at købe flere film. I stedet boycotter jeg nærmest pr. refleks førsteudgaver
af film, fordi jeg er sikker på at der snart kommer en bedre version.

Hvis det stod til mig, så skulle de landkrabber kølhales (beklager det
farverige sprog - jeg har netop set "Master and Commander")
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-11-04 10:06

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> af film, fordi jeg er sikker på at der snart kommer en bedre version.

Jeg sidder også i spænding og venter på en større udgave af kill bill filmene.
Jeg kan endda leve med at det blot bliver de japanske udgaver, men konen flår
mig levende hvis ikke jeg køber nogen med spanske undertekster.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 01-11-04 10:35

> [...]
> Skal det forestille at være en dårlig joke? Hvor mange gange har
> producenterne så planlagt at lave sådanne boxe, når nu produceren bag

Det gør de så længe vi bliver ved med at købe dem

Jeg samler selv på R1 dvd og der er Columbia/Tristar (som også udgiver
Spidey 1+2) den helt store synder... Først en almindelig udgave, så en
Superbit udgave (bedre lyd og billede; men intet ekstra materiale) og så en
form for collector udgave med mere ekstra end den første udgave (men ikke
med forbedret lyd og billede fra superbit udgaven) - og sælger den godt, så
får vi sommetider også en Superbit Deluxe udgave (med bedre lyd og billede +
en ekstra disc med ekstras)... endelig er de nu begyndt at sende unratede
versioner af nye film på markedet også (Underworld, Hellboy mm) så vi har
mulighed for at købe samme film endnu et par gange... Og endelig så kommer
der naturligvis de box-sæt som nu med Spidey 1+2, hvis det passer sammen med
sequels...

Dette skal ses i lyset af de omtalte udgaver alle sendes på markedet inden
for ca 1-2 år - ofte uden at gøre opmærksom på de kommende udgaver før man
lige har nået at investere i den første, så det er altså helt bevidst
malkning af forbrugeren og jeg vil gætte på masteren til alle udgivelserne
laves samtidig...

Og så længe vi køber slipper vi ikke for det

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-11-04 12:36

Martin Ohlsson wrote:

> [...]
>
> Skal det forestille at være en dårlig joke? Hvor mange gange har
> producenterne så planlagt at lave sådanne boxe, når nu produceren bag

NI(!!!) Spiderman film?

Så går der vist også Politiskolen i den :-/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-11-04 12:40

> NI(!!!) Spiderman film?

Der udkommer (sidst jeg tjekkede) tre blade med Spider-man om måneden, og
det har der gjort i årtier. Der er materiale nok at tage af.

Mark

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-11-04 10:50

Mark Thomas Gazel wrote:

> Der udkommer (sidst jeg tjekkede) tre blade med Spider-man om måneden,
> og det har der gjort i årtier. Der er materiale nok at tage af.

Ja. Ligesom Superman

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-11-04 14:04

> Ja. Ligesom Superman

Flere Superman-film er skam på vej.

Mark

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-11-04 10:04

Mark Thomas Gazel wrote:

> Flere Superman-film er skam på vej.

Mon man tør håbe de bliver lige så store filmiske perler som Supermand 3
og 4?