Alien vs. Predator (mini spoiler)
Fra : Søren Andersen

Dato : 31-10-04 02:19

OMG !!!

Var lige et smut til snig-premiere

Jeg gik til den film med forventning om at det ville være en omgang braller.
Men jeg blev heldigvis "skuffet". Den er simpelthen kanon, det er et stort
actionbrag fra start til slut (selvfølgelig med den obligatoriske lidt
dyssende opstart). Den er ikke uhyggelig som de andre Alien film, men den
har alt det aktion vi kender fra Predator 1+2.

Til jer der går og venter på en pæn action/sci-fi så er den helt klart
billeten værd.

*spoilers*

Og ja, bare rolig "Mother-Alien" er med :)

Et fint lille gimick at de har Bishop med, i husker nok ham den "onde"
corporation-leder som bare er ude efter Alien til brug i biologisk
krigsførsel. Og han hedder sågar "Charles Bishop Weyland" i filmen.

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-04 02:56

> [...]
> corporation-leder som bare er ude efter Alien til brug i biologisk
> krigsførsel. Og han hedder sågar "Charles Bishop Weyland" i filmen.

Jeg synes faktisk det lidt forstyrrende, jeg sad og regnede med at det var
ham der havde startet selskabet eller bygget Bishop, det var det jo så ikke
ligefrem. Men jeg synes det er noget underligt noget at have den samme
skuespiller til at have flere forskellige roller i den samme serie, men
okay, sådan var det jo også med Olsen Banden

Men ja, en rigtig god film, men måske bare en anelse forudsigeligt og
slutningen er lidt lallegladagtig

mvh
Kim

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 31-10-04 22:36

On Sun, 31 Oct 2004 at 00:56 GMT, Kim2000 <kim2000@mail.dk> wrote:
> Men ja, en rigtig god film, men måske bare en anelse forudsigeligt og
> slutningen er lidt lallegladagtig

Vi (undertegnede om 3 kammerater) fandt det ret sjovt da en på rækken
bag os sagde "Jeg tror hun ta'r med dem"... Jeg håber det var ironisk
ment, men sådan lød det ikke...

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-10-04 11:50

On Sun, 31 Oct 2004 02:18:49 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

Løgner! =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Søren Andersen

Dato : 31-10-04 11:53

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message
> On Sun, 31 Oct 2004 02:18:49 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
> wrote:
>
> Løgner! =)~

..... ? forklaring udbedes !

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-10-04 12:04

On Sun, 31 Oct 2004 11:53:27 +0100, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

>"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

>.... ? forklaring udbedes !

Filmen er et makkværk og den er meget ringe, jeg var dybt skuffet.
Den mangler den krybende rædsel og atmosfære, som de andre film,
dårlige og meget ukendte skuespillere, gore-effekten er næsten væk,
totalt latterligt at predatorene rædder menneskerne (eller en i
hvertfald)
Afslutningen er noget hastigt-lavet-lort, der er masser af andre ting
også, som ødelægger universet, men skal ikke afsløre alt i det ringe
plot.
Filmen er faktisk dårligere end Resident Evil og Event Horizon =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-04 12:40

> Filmen er faktisk dårligere end Resident Evil og Event Horizon =)~

Nu var jeg faktisk rigtig godt underholdt af de to, og jeg mener endda at
toeren også var fremragende. Det er forresten skønt at have en kæreste, der
også er vild med den slags film

Mvh
Kim

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 31-10-04 13:56

> Nu var jeg faktisk rigtig godt underholdt af de to, og jeg mener endda at
> toeren også var fremragende. Det er forresten skønt at have en kæreste,
> [...]

Jeg synes at AvsP var en tand over middel. Den var for kort, men indholdet
skulle være bedre, hvis den skulle holde en halv time mere.
Havde lidt blandede følelser med hensyn til tøsens alliance til Predatoren,
synes hun tilgav den rimeli' hurtigt. Ved heller ikke om jeg synes
Predatorerne er blevet for "tunge" idet, selvom jeg synes det var ret fedt,
da den svingede en Alien rundt i halen.
Synes helt klart også den mangler gyset, og så blev det for kedeligt, når
hele handlingen foregik i den skide pyramide.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 31-10-04 22:42

On Sun, 31 Oct 2004 at 12:56 GMT, Søren Kjeldsen
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> Jeg synes at AvsP var en tand over middel. Den var for kort, men indholdet
> skulle være bedre, hvis den skulle holde en halv time mere.

Jeg synes den var aaaaalt for lang, i forhold til den smule der skete. Der
skulle have været langt mere action eller gys, for at bare få den op
på et acceptabelt niveau i mine øjne...

Jeg ærgrede mig ret hurtigt over hvor mange mennesker der var med inde
i pyramiden, da det så var klart at der ville gå et godt stykke tid
inden filmen var ovre.

Og så var der alt for få kampscener mellem aliens og predators.

Måske R-versionen bliver bedre...