"Welcome to the jungle" (måske mindre spoi~
Fra : Jacob E.

Dato : 28-10-04 14:43

Har lige set subject på DVD.
Synes det er en alletiders drengerøvs-film, hvis man er til den slags, og
desuden er der flere ganske morsomme scener i...

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER

.... men hvad er lige meningen med, at Arnold Schwarzeneger er med i ca. 3
sekunder? Skal det forestille Terminator eller hvordan? Har nogen et bud?

Mvh Jacob

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-10-04 18:17

> ... men hvad er lige meningen med, at Arnold Schwarzeneger er med i ca. 3
> sekunder? Skal det forestille Terminator eller hvordan? Har nogen et bud?
>
> Mvh Jacob

Fordi de kunne få ham med. Tror ikke, at det har nogen større betydning...

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-10-04 12:57

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Fordi de kunne få ham med. Tror ikke, at det har nogen større betydning...

Arnold har tidligere deltaget i et WWE-show, omend jeg hverken kan huske
graden af hans deltagelse, eller hvorvidt det var i forbindelse med en af
The Rocks kampe...

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Morten Steen

Dato : 28-10-04 17:19

> [...]
> sekunder? Skal det forestille Terminator eller hvordan? Har nogen et bud?

Ren og skær spas. Arnold var helt tilfældigvis i nærheden af settet, da de
skulle optage natklubscenen. De spurgte ham så om han ville lave en
lyn-cameo, hvilket han sagde ja til. Så mere ligger der ikke i den.
Dog har mange betragtet det som et "defining moment", og at det symboliserer
Arnold giver action-faklen videre til The Rock. Vildt nok.
Men fin film. Af og til er det sgu rart at koble hjernen fra. Og The Rock er
en herlig skuespiller. Tilpas mængde selvironi, hvilket altid er et stort
plus i min bog.

Morten

Fra : Jacob E.

Dato : 28-10-04 17:34

Morten Steen wrote:

> [...]
> Men fin film. Af og til er det sgu rart at koble hjernen fra. Og The
> Rock er en herlig skuespiller. Tilpas mængde selvironi, hvilket altid

Ok, den forklaring kan jeg sagtens forene mig med Og må da indrømme, at
The Rock virker som en ok "afløser". At han så tillige, som du nævner, har
en god portion selvironi og er med på lidt af hvert (tudede af grin af
abe-scenen, hvor de ligger på jorden og snakker stener-sprog!) gør at jeg
gerne ser mere til ham.

Mvh Jacob

Fra : Klaus G.

Dato : 29-10-04 20:48

> (tudede af grin af
> abe-scenen, hvor de ligger på jorden og snakker stener-sprog!) gør at jeg
> gerne ser mere til ham.

Enig, der var jeg også flad af grin. Og de spillede faktisk ret godt der :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Morten DH

Dato : 30-10-04 15:46

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
> Og The Rock er en herlig skuespiller. Tilpas mængde selvironi, hvilket
> altid er et stort plus i min bog.

Jeg er helt enig, han er et godt bud på Arnolds afløser og han har fysikken
til de rollen han tager... der er ikke noget værre end film der er klippet
af en MTV musikvideo instuktør på speed for at skjule at hovedpersonerne
måske ikke har fysikken i orden (Bourne Supremecy, Resident Evil 2 m.fl)