Rammstein i The Matrix?
Fra : Klaus Petersen

Dato : 27-10-04 11:30

Hej!

Rammstein har deres nummer "Du Hast" med i The Matrix. Men på hvilket
tidspunkt i filmen indegår nummeret?

mvh.
Klaus

Fra : Douglas

Dato : 27-10-04 19:18

> Rammstein har deres nummer "Du Hast" med i The Matrix. Men på hvilket
> tidspunkt i filmen indegår nummeret?

Såvidt google kan fortælle mig, så er det til festen hvor Trinity
opsøger Neo - selv kan jeg ikke huske det.

Forresten er Rammsteins nyeste album alt alt for godt.

http://www.killermovies.com/forums/archive/index.php/t-298150

Fra : Devast8or

Dato : 27-10-04 20:50

Douglas wrote:

> Såvidt google kan fortælle mig, så er det til festen hvor Trinity
> opsøger Neo - selv kan jeg ikke huske det.

Det er ikke der. Der kører først Rob Zombie's "Dragula" og derefter
Prodigy's "Mindfields" (og så til sidst Neos vækkeur).

Så vidt jeg husker kører "Du Hast" slet ikke i filmen - måske den kører
under rulleteksterne?

> Forresten er Rammsteins nyeste album alt alt for godt.
>
> http://www.killermovies.com/forums/archive/index.php/t-298150

Det kan jeg kun give dig ret i :D

Devast8or

Fra : Peter Risager

Dato : 27-10-04 21:45

> Så vidt jeg husker kører "Du Hast" slet ikke i filmen - måske den
> kører under rulleteksterne?

Nej det er vist Gorilla (Guerilla?) Radio af Rage Against the Machine.

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-10-04 21:52

Peter Risager wrote:

> Nej det er vist Gorilla (Guerilla?) Radio af Rage Against the Machine.

Whut? Nej, det er "Wake Up" med Rage Against The Machine.

/David

Fra : Dopedog

Dato : 28-10-04 09:05

> Whut? Nej, det er "Wake Up" med Rage Against The Machine.
>
> /David

Hvis vi snakker The Matrix (1) så er det sku da Marilyn Manson - Rock Is
Dead der bliver spillet i æ sluttekster

Fra : Dude

Dato : 28-10-04 12:49

"Dopedog" <dopedogSLETDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis vi snakker The Matrix (1) så er det sku da Marilyn Manson - Rock Is
> Dead der bliver spillet i æ sluttekster

Måske, men Rage spiller der hvor filmen slutter, og Neo flyver ud af byen

Fra : Devast8or

Dato : 28-10-04 14:04

Dopedog wrote:

> Hvis vi snakker The Matrix (1) så er det sku da Marilyn Manson - Rock
> Is Dead der bliver spillet i æ sluttekster

Ja, men der kommer andet musik bagefter. "Rock Is Dead" varer kun 3:09,
rulleteksterne varer længere. Men jeg har ikke gidet at lade dem køre for at
høre om "Du Hast" skulle køre der :)

Devast8or

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-10-04 20:59

Devast8or wrote:
> Ja, men der kommer andet musik bagefter. "Rock Is Dead" varer kun 3:09,
> rulleteksterne varer længere. Men jeg har ikke gidet at lade dem køre for at
> høre om "Du Hast" skulle køre der :)

Filmrulletekster har tit, synes jeg, to stykker musik. Det
passer også meget godt med længden, et stykke musik varer
fra 150 til 240 sekunder, og en rulletekst varer snildt
fem-syv minutter (selv om mange TV-kanaler ikke viser
rulleteksterne i deres fulde længde, eller viser dem i
dobbelt skrulletempo).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org