[DVD] LOTR EE BOX
Fra : Andreas

Dato : 25-10-04 21:47

http://www.axelmusic.dk/productDetails/794043734724

Er denne box blevet snakket om her i gruppen? Synes jeg har fulgt med i LOTR
dvd post uden at høre noget om denne.

Er de bare de 3 EE'er med nyt papomslag? Hvornår kommer en sådan i R2 med dk
tekst?

Andreas

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 25-10-04 21:58

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> LOTR dvd post uden at høre noget om denne.
>
> Er de bare de 3 EE'er med nyt papomslag? Hvornår kommer en sådan i R2 med

Det er nemlig lige hvad det er: De tre Extended Editions i en fancy, sort
papkarton. Ellers intet nyt.
Jeg håber de sælger æsken for sig eller evt. sammen med RotK EE for en
beskeden merpris, for jeg kan godt lide papæsker!

Med hensyn til udgivelsesdatoen, så gætter jeg på at det bliver samtidig med
RotK EE, altså medio December.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Andreas

Dato : 25-10-04 23:49

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> beskeden merpris, for jeg kan godt lide papæsker!
>
> Med hensyn til udgivelsesdatoen, så gætter jeg på at det bliver samtidig

Ok tak for hjælpen. Jeg kan også lide papæsker. Det tror jeg der er mange
der kan. Hvad sker der for os? Er vi virkelig så lette ofre for udgiverne?
Hvor stammer vores fascination af flotte æsker fra?

Andreas

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 26-10-04 07:18

Andreas wrote:
> "Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message

[snip]

> Ok tak for hjælpen. Jeg kan også lide papæsker. Det tror jeg der er
> mange der kan. Hvad sker der for os? Er vi virkelig så lette ofre for
> udgiverne? Hvor stammer vores fascination af flotte æsker fra?

Mmmm, shiny.... (savler Homer-style).

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Maria de Francis

Dato : 26-10-04 07:37

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> Ok tak for hjælpen. Jeg kan også lide papæsker. Det tror jeg der er mange
> der kan. Hvad sker der for os? Er vi virkelig så lette ofre for udgiverne?
> Hvor stammer vores fascination af flotte æsker fra?

Jeg tror det er fordi de skiller sig ud fra de ellers ofte kedelige covers.
Jeg falder selv i den en gang imellem, men det værste er næsten at jeg har
anskaffet de første 2 LOTR EE (FOTR og TTT) i udgaverne med figurer, og vil
også have ROTK i figurudgaven i December. *LOL*
Og jeg hader ellers nips.

Mvh
Maria

--
Let he who is without sin
try to survive

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 26-10-04 17:21

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:3gmfd.968$yM5.104@news.get2net.dk...
> [...]
> jeg har anskaffet de første 2 LOTR EE (FOTR og TTT) i udgaverne med
> figurer, og vil også have ROTK i figurudgaven i December. *LOL*

Samme her (faktisk har jeg købt de to Argonath-figurer senere fordi jeg
fortrød ikke at have købt den udgave fra starten). Jeg køber også RotK med
Minas Tirith-model og det hele - hvis altså ikke jeg får den i jule- /
fødselsdagsgave (hint-hint, kære familie). Det er derfor jeg håber den sorte
æske kan fås separat.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-10-04 19:02

Det er derfor jeg håber den sorte
> æske kan fås separat.

he - i dag sad jeg selv og gjorde samme tanker - jeg har osse bestilt r1
gift sets fra starten (selv den ekstra gollum har jeg bestilt fra usa a')
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 26-10-04 19:08

> [...]
>
> he - i dag sad jeg selv og gjorde samme tanker - jeg har osse bestilt r1
> gift sets fra starten (selv den ekstra gollum har jeg bestilt fra usa

Den ekstra Gollum-figur? Jamen for fanden, mand! Den koster jo det hvide ud
af øjnene!
Fik du for resten nogensinde købt et nyt gift set af den første, så du kunne
få en Argonath uden knækket krone? Hvis ja: Søg hjælp

Fra : Rune Zedeler

Dato : 26-10-04 21:05

Jonas Gaarde skrev:

> Jeg håber de sælger æsken for sig eller evt. sammen med RotK EE for en
> beskeden merpris, for jeg kan godt lide papæsker!

Jeg undres.
Selv er jeg ved at gå amok over al den overflødige emballage.
For nylig sendte jeg en fyldt affaldssæk med tomme dvd-covers til
storskrald.

De brokker sig over, at vi ikke gider at betale for at købe originale
film - men de gør det altså heller ikke nemt for os med de bjerge af
overflødig/overdimensioneret emballage, vi efterfølgende skal skille os
af med.

-Rune

Fra : Steen Schmidt

Dato : 26-10-04 22:55

Rune Zedeler wrote:

> Jeg undres.
> Selv er jeg ved at gå amok over al den overflødige emballage.
> For nylig sendte jeg en fyldt affaldssæk med tomme dvd-covers til
> storskrald.

Enig - alle mine CD'er og DVD'er har jeg i mapper (og alle originale
covers gemt væk i kælderen). Jeg gider altså ikke have adskillige
hyldemeter forskelligtfarvet gejl hængende i stuen eller soveværelset.

Men sådan er vi jo så forskellige...

Mvh
Steen

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-10-04 10:02

Rune Zedeler wrote:

> Jeg undres.
> Selv er jeg ved at gå amok over al den overflødige emballage.

Overflødig ? Kasserne, figurerne plakaterne og tøjet står da i mit LOTR
tempel.
Gør jeres ikke det ?

/jim

Fra : Sulley

Dato : 26-10-04 08:21

> [...]
> dvd post uden at høre noget om denne.
>
> Er de bare de 3 EE'er med nyt papomslag? Hvornår kommer en sådan i R2 med

Hos CDon kan man allerede forudbestille den omtalte EE-boks. Det skulle være
med DK-tekst og cover, se selv:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128&nav_genre=1128&selected_
flik=movies

Sulley

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-10-04 10:21

Sulley wrote:

> Hos CDon kan man allerede forudbestille den omtalte EE-boks. Det skulle være
> [...]

Hvor ved du fra at den ikke er med svensk cover som sædvanligt fra cdon?

/David

Fra : Heine Christensen

Dato : 26-10-04 12:24

> Hvor ved du fra at den ikke er med svensk cover som sædvanligt fra cdon?
>
> /David

Fordi der står Dansk omslag

mvh
Heine

Fra : Sulley

Dato : 26-10-04 13:44

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128&nav_genre=1128&selected_

> Hvor ved du fra at den ikke er med svensk cover som sædvanligt fra cdon?
>
> /David
Jeg kan se Heine har svart for mig...
Så derfor...

Sulley