Drengene fra Angora
Fra : Hadsund

Dato : 25-10-04 15:45

Hejsa

Jeg så fredagens afsnit af Drengene fra Angora, hvor Kåres bror Dean var
med.
Hvem er det, der er inden i ham? Det stod ikke i rulleteksterne, men jeg
synes helt afgjort, det ligner Lars Mikkelsen.
Hvad siger I?

Fra : Søren Andersen

Dato : 25-10-04 17:21

"Hadsund" <ingen@ikke.noget> wrote in message
> [...]
> Hvem er det, der er inden i ham? Det stod ikke i rulleteksterne, men jeg
> synes helt afgjort, det ligner Lars Mikkelsen.

Jeg gætter på "Bamse" .....

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-10-04 01:45

Søren Andersen wrote:
> "Hadsund" <ingen@ikke.noget> wrote in message

> Jeg gætter på "Bamse" .....

Nej.. det er da Bamse der er inde i Bubber.. eller tager jeg fuldstændig
fejl?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-10-04 18:22

> [...]
> Hvem er det, der er inden i ham? Det stod ikke i rulleteksterne, men jeg
> synes helt afgjort, det ligner Lars Mikkelsen.

jeg så nogle af de internet klip der er på deres side, bla hvor vi ser
henrik blive klippet og fyren der henter ham, for at få ham på settet igen,
en Jesper, ligner Dean - jeg vil tro det er en af dem bag kameraet der i
dagens anledning er trukket i noget kluns - jeg ved det ikke men det
lignede.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Erik

Dato : 25-10-04 19:13

"sniper_Nolight" skrev:
> [...]
> jeg vil tro det er en af dem bag kameraet der i dagens anledning er trukket i noget
> kluns - jeg ved det ikke men det lignede.

Nemlig ja.

--
Erik

Fra : Peter Heide

Dato : 26-10-04 13:45

Husk at Angora holdet udgiver et "Rockerne Svinene" 2 x DVD-set på
fredag.... denne gang med ALLE afsnittene

Fra : ML-78

Dato : 26-10-04 13:55

Peter Heide skrev:

> Husk at Angora holdet udgiver et "Rockerne Svinene" 2 x DVD-set på
> fredag.... denne gang med ALLE afsnittene

.... med undtagelse af de første to. De *kan* åbenbart ikke gøre det
rigtigt.

På coveret står der i øvrigt: "19 afsnit + alt ekstra materiale. Denne
gang får I hele lortet!"

Lidt underligt at skrive i betragtning af, at der er 21 afsnit.

ML-78

Fra : Peter Risager

Dato : 26-10-04 14:14

> ... med undtagelse af de første to. De *kan* åbenbart ikke gøre det
> rigtigt.

Ja, hurra for musikere og deres rettigheder, for det er der problemet
ligger, ikke?

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Peter Heide

Dato : 28-10-04 19:31

De kan heller ikke benytte Kraftwerks "Tour de France" når Team Easy-On
bliver
udsendte på DVD. De må lave en nyindspilning da Ralf Hutter ikke har givet
tilladelse til brug af hans musik.

Fra : ML-78

Dato : 28-10-04 19:34

Peter Heide skrev:

> [...]
Easy-On
> bliver
> udsendte på DVD. De må lave en nyindspilning da Ralf Hutter ikke har

De laver sikkert alligevel bare en DVD med de bedste øjeblikke fra
Cykelholdet.

ML-78

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-10-04 20:24

> De laver sikkert alligevel bare en DVD med de bedste øjeblikke fra
> Cykelholdet.

der kommer drengene på angora på dvd delt op i sæsoner

Fra : Erik

Dato : 26-10-04 15:30

"ML-78" skrev:
> ... med undtagelse af de første to. De *kan* åbenbart ikke gøre det
> rigtigt.

Gahh..så kan det sgu helt ærligt være ligemeget!
Havde ellers lige glædet mig til en _komplet_ samling.

--
Erik

Fra : ML-78

Dato : 26-10-04 18:27

Erik skrev:

> Gahh..så kan det sgu helt ærligt være ligemeget!
> Havde ellers lige glædet mig til en _komplet_ samling.

Det havde jeg også. Jeg køber den dog nok alligevel - det her er sikkert
det tætteste vi kommer - men først når den er faldet i pris. 250 kr. er
lige dyrt nok for en ukomplet samling.

ML-78

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-10-04 18:58

Juuhuuu! - endelig!

> ... med undtagelse af de første to. De *kan* åbenbart ikke gøre det
> rigtigt.

....og så er jeg nede på jorden igen

> På coveret står der i øvrigt: "19 afsnit + alt ekstra materiale. Denne
> gang får I hele lortet!"
>
> Lidt underligt at skrive i betragtning af, at der er 21 afsnit.

hvorfor h****** sender de dog ikke bare det hele ud?!

Det giver da ingen mening - hvis de fortsætter på den måde med Angora så
står verden ikek længere - der VIL jeg have det hele - gerne i sæsoner, men
satme kronologisk!

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-10-04 20:26

On Tue, 26 Oct 2004 19:58:25 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>står verden ikek længere - der VIL jeg have det hele - gerne i sæsoner, men

Som skrevet for nogen tid siden er det pga. af nogle musikrettigheder at de
2 første afsnit ikke kommer.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Peter Heide

Dato : 27-10-04 00:02

nogen der kan huske hvad der skete i de 2 manglende afsnit ?

Fra : ML-78

Dato : 27-10-04 10:31

Peter Heide skrev:

> nogen der kan huske hvad der skete i de 2 manglende afsnit ?

I det første afsnit bliver der smidt en spegepølse in ad vinduet og de
tager rundt i nabolaget for at udspørge folk. Jeg kan ikke huske, hvad
der sker i andet afsnit.

ML-78

Fra : Erik

Dato : 27-10-04 13:55

"ML-78" skrev:
> I det første afsnit bliver der smidt en spegepølse in ad vinduet og de
> tager rundt i nabolaget for at udspørge folk. Jeg kan ikke huske, hvad
> der sker i andet afsnit.

Ahh..det var den de sendte for to dage siden på DR2.

--
Erik

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 02-11-04 13:25

"Erik" <egern-dd@skoven.wx> wrote in message news:<417f9aef$0$173$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Ahh..det var den de sendte for to dage siden på DR2.

Alle afsnittene kan vist stadig ses paa dr.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 29-10-04 23:23

Ja-ja. Den er blevet udskudt til engang i løbet af november. Ligger ligesom
lidt bedre ifbm
julesalget.