Inkasso?
Fra : John Sahl

Dato : 23-10-04 12:33

Hejsa,

Er der nogen som har været inde at se filmen, og vil dele
deres oplevelse med os andre?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Frost

Dato : 24-10-04 03:08

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen som har været inde at se filmen, og vil dele
> [...]

Jeg så den i går aftes, og den er klart værd at ofre en bio-billet på. Jeg
syntes ikke den var på højde med de andre seneste danske successer, men en
god film i sig selv. Kim Bodnia er eminent i den fanden-i-voldske stil han
lagde i I Kina Spiser De Hunde, og Iben Hjejle gør det også godt som
ludoman.

--
Frost

Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-10-04 20:34

Casper Christensen gør det da super som homohundeklipper

Brian Nielsen ( bokse-bibo-rocker-bamsen ) gør ikke det store indtryk (
tosserøv )

Rene Dif ( waterboy fra aqua ) er med for at vise lidt guld frem, go'
skuespiller er han ikke

Ole Ernst ( skov snegle øjenbryn ) skulle holde sig til fiskeolie reklamer
( kan ikke døje den mand )

Iben Hjejle er bare for lækker .. charmetrold .. uhadada

Kim Bodnia viser for en gangs skyld en smule følelser ( gad godt være
stand-in for ham i kysserscenerne )

Jens Okking minder om butleren fra Familien Gyldenkål ( ska' jeg stik' en
arm gennem ham boss ? )

Keld ( faderen til Kaj& Andrea ) er super cool ... med plaster på

Allan Olsen ( se min smukke sølvtand ) spiller nok en for fed rolle som
"vi-tæver-dem-sgu'-bare" rolle

i det hele taget en sjov film med mange fede scener ... absolut en biotur
værd ( HUSK GODT MED GUF )

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 24-10-04 20:47

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> enriched usenet with:

> Rene Dif ( waterboy fra aqua ) er med for at vise lidt guld frem, go'
> skuespiller er han ikke

Han var da rimeligt god i The Mummy og The Mummy Returns

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Dr. Dre & Snoop Doggy Dogg - Ain't Nothin But a G Thang

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-10-04 21:15

Lars Kyndi Laursen wrote:

> Han var da rimeligt god i The Mummy og The Mummy Returns

LOL

Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-10-04 22:04

ja men der kunne man da heldigvis ikke genkende ham

LOL