Dogville Et mesterværk.
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 22-10-04 19:20

Endelig fik jeg set den.
Fantastisk.
Endelig en instruktør der tør være kreativ og udfordre både
vaneforestillinger om film, men også branchens selvopfattelse, og det mest
geniale er at han får nogle af de mest feterede stjerner med på at gøre det.
Fortællingen i sig selv er en endeløs kritik af tiden og vores renden
fuldstæøndig sur i moralbegrber.
Jubii ; med en omskrivning af Tom kristensens anmeldelse af Steinbecks "En
dejlig Torsdag" :. Dagen kan være så sort den vil denne film funkler.
--
Venlig Hilsen
Kevin

Fra : jytte

Dato : 22-10-04 22:11

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10fjerndette@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:BD9F1BF1.3280%skovalleen10fjerndette@stofanet.dk...
> [...]
> "En
> dejlig Torsdag" :. Dagen kan være så sort den vil denne film funkler.

Jytte

Fra : Vadmand

Dato : 22-10-04 22:40

> [...]
"En
> dejlig Torsdag" :. Dagen kan være så sort den vil denne film funkler.
Så er vi to.

Per V.

Fra : Jesper

Dato : 24-10-04 11:57

Vadmand <lisbet.vadm@post.tele.dk> wrote:

> "Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10fjerndette@stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:BD9F1BF1.3280%skovalleen10fjerndette@stofanet.dk...

> Så er vi to.
>
> Per V.

Good grief!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-10-04 13:40

On Sun, 24 Oct 2004 12:56:59 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Good grief!

Don't feed the trolls.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-10-04 14:37

Niels Søndergaard wrote:

> Don't feed the trolls.

LOL..

/David

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 24-10-04 22:02

On 24/10/04 15:36, in article 417baff0$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> LOL..
>
> /David

Seriøse argumenter!

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-10-04 22:08

Kevin Vilhelmsen wrote:

> Seriøse argumenter!

Jeg kom skam ikke med noget argument, jeg synes bare at Niels sagde
noget sjovt.

Jeg synes at Dogville er langt bedre end Niels synes.

/David