Tør man forudbestille...?
Fra : Taba

Dato : 22-10-04 16:15

På linket
http://www.choicesdirect.com//offerofweek.asp?GroupGuid=2&CallerId=NBET9056
sælges LOTR:ROTK EXT. ED. til £17,49 (+ £2 i porto), er det mon ikke noget
af det billigste man kommer til at se af pris for den udgivelse?

/Taba

Fra : Taba

Dato : 22-10-04 16:16

http://www.choicesdirect.com//offerofweek.asp?GroupGuid=2&CallerId=NBET9056
> sælges LOTR:ROTK EXT. ED. til £17,49 (+ £2 i porto), er det mon ikke noget
> af det billigste man kommer til at se af pris for den udgivelse?

Glemte at sige at det kun er i denne uge.... (står også på linket)

/Taba

Fra : zcully

Dato : 22-10-04 16:21

"Taba" <no@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sælges LOTR:ROTK EXT. ED. til £17,49 (+ £2 i porto), er det mon ikke noget
> af det billigste man kommer til at se af pris for den udgivelse?

Hvorfor ikke vente til til næste år?
Der fortsætter de sikkert med ext. Så kommer der sikkert en 12-15 DVD box
med alle 3 Extended versioner + sikkert endnu mere materiale.

/Zcully

Fra : Taba

Dato : 22-10-04 17:27

> Hvorfor ikke vente til til næste år?
> Der fortsætter de sikkert med ext. Så kommer der sikkert en 12-15 DVD box
> med alle 3 Extended versioner + sikkert endnu mere materiale.

Fordi jeg allerede har de 2 andre extended edition.... og ikke er millionær?

/Taba

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-10-04 19:18

Taba wrote:

> Fordi jeg allerede har de 2 andre extended edition.... og ikke er millionær?

Ikke millionær?! Hvem har lukket dette rakkerpak ind!

/David :)

Fra : Sulley

Dato : 22-10-04 22:40

"Taba" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sælges LOTR:ROTK EXT. ED. til £17,49 (+ £2 i porto), er det mon ikke noget
> af det billigste man kommer til at se af pris for den udgivelse?

Det er skide billigt, og tror ikke at man ser den billigere, men det er uden
DK-tekst.
Har handlet hos dem et par gange og der ingen problemer i at annullere
ordren, hvis man fortryder...

Sulley