Samme genre?
Fra : Mikkel Skou

Dato : 20-10-04 12:40

Davs

Jeg søger film i stil med "Se7en" og "Kristi Legeme" - samme stemning mv. Er
der nogen der har nogle gode forslag?
Gerne med et kort resumé af filmen.

PFT,
Mikkel Skou

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-10-04 14:07

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> Davs
>
> Jeg søger film i stil med "Se7en" og "Kristi Legeme" - samme stemning mv.
> Er der nogen der har nogle gode forslag?
> Gerne med et kort resumé af filmen.

De Blodrøde Floder er vel lidt i den stil

Fra : Ghost

Dato : 20-10-04 14:23

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:wptdd.7331$iN2.2684@news.get2net.dk...

> De Blodrøde Floder er vel lidt i den stil

Men er meget dårlig.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-10-04 18:43

"Ghost" <al@folkeferie.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
> meddelelse news:wptdd.7331$iN2.2684@news.get2net.dk...

> mv.

Ikke i forhold til Kristi Legeme som er blevet nævnt Synes faktisk DBF
er udemærket.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-10-04 15:43

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> wrote in message

> Davs
>
> Jeg søger film i stil med "Se7en" og "Kristi Legeme" - samme stemning mv. Er
> der nogen der har nogle gode forslag?
> Gerne med et kort resumé af filmen.

Tre foreslag, dog uden resumé

The Bone Collector
Kiss the girls
Along came a Spider
From Hell

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 20-10-04 19:49

Taking Lives!

Fra : Morten DH

Dato : 21-10-04 10:14

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger film i stil med "Se7en" og "Kristi Legeme" - samme stemning mv.
> Er der nogen der har nogle gode forslag?
> Gerne med et kort resumé af filmen.

Den koreanske H (kendt under H-hypnosis i DK) skulle være lidt i samme stil;
men jeg må indrømme jeg ikke har fået set den endnu

http://www.imdb.com/title/tt0304120/

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-10-04 00:02

> Jeg søger film i stil med "Se7en" og "Kristi Legeme" - samme stemning mv.
Er
> der nogen der har nogle gode forslag?

Kalifornia
Manhunter (Michael Manns)

(men det er klart, at ingen film når op på SE7ENs niveau)

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : AJC

Dato : 23-10-04 01:43

Kim Jensen wrote:

> Er

> Kalifornia
> Manhunter (Michael Manns)
>
> (men det er klart, at ingen film når op på SE7ENs niveau)

Så står det da slemt til!

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-10-04 16:00

> Så står det da slemt til!

Lad høre hvilke film - i samme genre som SE7EN - du mener er lige så gode
eller bedre!?