Dansk Film Title ?
Fra : max

Dato : 20-10-04 13:19

på The Betsy
og er den udgivet på dvd her hjemme ?

http://www.imdb.com/title/tt0077228/

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-10-04 15:47

On Wed, 20 Oct 2004 13:19:24 +0100, max <max@mail.com> wrote:

>på The Betsy
>og er den udgivet på dvd her hjemme ?
>
>http://www.imdb.com/title/tt0077228/

Den har i hvert fald aldrig været vist i biffen, men det er da muligt,
en af skodkanalerne har haft den på programmet.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 20-10-04 17:03

max <max@mail.com> wrote:

> på The Betsy
> og er den udgivet på dvd her hjemme ?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0077228/

Den danske biotitel er "De korrupte" og den havde premiere i Palads,
København under den titel d. 26.04.78. Den er ikke udsendt på DVD
herhjemme men den findes i region 1.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-10-04 18:24

On Wed, 20 Oct 2004 18:02:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Den danske biotitel er "De korrupte" og den havde premiere i Palads,
>København under den titel d. 26.04.78. Den er ikke udsendt på DVD
>herhjemme men den findes i region 1.

Argh! Du har ret. Jeg lod mig narre af, at min Dansk Filmfortegnelse
ikke havde den med, men den starter først i 1979. Beklager.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 20-10-04 18:36

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> Argh! Du har ret. Jeg lod mig narre af, at min Dansk Filmfortegnelse
> ikke havde den med, men den starter først i 1979. Beklager.
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

Anskaf "Film i 70'erne", den er uundværlig!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-10-04 20:49

On Wed, 20 Oct 2004 19:35:32 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Anskaf "Film i 70'erne", den er uundværlig!

Den har jeg skam. Jeg sov bare i timen.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : max

Dato : 21-10-04 00:27

(Jesper) wrote:

>Den danske biotitel er "De korrupte" og den havde premiere i Palads,
>København under den titel d. 26.04.78. Den er ikke udsendt på DVD
>herhjemme men den findes i region 1.

Takker mange gange

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 21-10-04 13:37

Jævnfør nylig diskussion her i gruppen, staves det
"Dansk filmtitel".