Familien Gyldenkål ???
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 14:13

Jeg så Familien Gyldenkål i weekenden. Hvad hedder kvinden, der spillede
Karl Steggers kone og som gav en uovertruffen optræden ud i klaverspil og
sang?

Mvh.
Jan Andersen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-04 14:46

"Jan Andersen" <avajbasnabelaworldonline.dk> wrote in message
> Jeg så Familien Gyldenkål i weekenden. Hvad hedder kvinden, der spillede
> Karl Steggers kone og som gav en uovertruffen optræden ud i klaverspil og
> sang?

http://www.imdb.com/name/nm0464024/

kender hende ikke rigtigt andre steder fra, men her er hendes imdb profil,
hvis den kan hjælpe noget.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-10-04 15:04

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> writes:

> http://www.imdb.com/name/nm0464024/
>
> kender hende ikke rigtigt andre steder fra, men her er hendes imdb profil,
> hvis den kan hjælpe noget.

Hun er/var ifølge min far i øvrigt rigtig operasanger.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 15:21

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev

[om Brigitte Kollerus]

> Hun er/var ifølge min far i øvrigt rigtig operasanger.

Hun *var* (død 2001) ikke operasanger iflg. hvad man finder af
biografier på nettet, f.eks. http://www.kvinfo.dk/side/170/bio/511/

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-10-04 15:36

"Kevin Edelvang" <.> writes:

> Hun *var* (død 2001) ikke operasanger iflg. hvad man finder af
> biografier på nettet, f.eks. http://www.kvinfo.dk/side/170/bio/511/

Næh, åbenbart ikke.

Hun har dog spillet musical-hovedroller og har endda spillet Marie
Callas "Kaptajn Esso, Kaptajn Shell", så hun kunne sikkert godt synge.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Could it possibly get uglier? I used to be a
The RockBear. ((^)) highly respected Watcher and now I'm a wounded

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 18:43

Tak for jeres hjælp.

Mvh.
Jan Andersen
Utroligt med folks venlighed og hjælp i NG. Tænk hvis noget af den kunne
overføres i trafikken.

Fra : Sp@cey

Dato : 19-10-04 17:58

> "Jan Andersen" <avajbasnabelaworldonline.dk> wrote in message
>
> http://www.imdb.com/name/nm0464024/

Sad lige og kiggede på ovennævnte side og her står der at Fam. Gyldenkål
hedder The Goldcabbage Family på engelsk, kan det virkelig passe? Så tåbelig
en titel kan man ikke give en film!!

Sp@cey

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-04 20:51

"Sp@cey" <Someone@microsoft.com> wrote in message

> Sad lige og kiggede på ovennævnte side og her står der at Fam.
> Gyldenkål hedder The Goldcabbage Family på engelsk, kan det virkelig
> passe? Så tåbelig en titel kan man ikke give en film!!

Nej, må vi så be' om den intelligente, danske titel.

--
-Jens B.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-10-04 13:00

....og hun så pissegodt ud. dejlige silikone-fri babser og en herlig figur &
røv