Adam Sandler - Hjælp
Fra : Rollike

Dato : 17-10-04 15:54

Hejsa!

Jeg tænke der måske sidder nogle kloge hoveder her der kan hjælpe

Ved i hvad disse film hedder på dansk og om de kan købes på DVD? Det kunne
da være meget sjovt at få samlingen komplet

På forhånd tak
Mette

Going overbord
http://www.imdb.com/title/tt0096870/

Shakes the clown
http://www.imdb.com/title/tt0102898/

Coneheads (den hedder vist det samme ikk?)
http://www.imdb.com/title/tt0106598/

Airheads (den hedder vist også det samme ikk?)
http://www.imdb.com/title/tt0109068/

Mixed nuts
http://www.imdb.com/title/tt0110538/

Billy Madison (den hedder vist også det samme ikk?)
http://www.imdb.com/title/tt0112508/

The wedding singer
http://www.imdb.com/title/tt0120888/

Dirty Work
http://www.imdb.com/title/tt0120654/

Big Daddy
http://www.imdb.com/title/tt0142342/

Little Nicky
http://www.imdb.com/title/tt0185431/

The Animal
http://www.imdb.com/title/tt0255798/

Punch-drunk love
http://www.imdb.com/title/tt0272338/

Eight Crqazy nights
http://www.imdb.com/title/tt0271263/

The hot chick
http://www.imdb.com/title/tt0302640/

50 first dates
http://www.imdb.com/title/tt0343660/

Fra : Kong Kent

Dato : 17-10-04 16:53

> Jeg tænke der måske sidder nogle kloge hoveder her der kan hjælpe

Det gør der, og jeg skal nok hjælpe

> Ved i hvad disse film hedder på dansk og om de kan købes på DVD? Det kunne
> da være meget sjovt at få samlingen komplet

Du kan bare tjekke en af de utallige online dvd-forretninger, for hos de
seriøse kan man altid søge på filmens skuespillere. www.cdon.com har bl.a.
denne funktion, og de har 13 titler med Sandler, hvoraf flere kan erhverves
for mellem 79 - 109 kr. Og jeg kan se der snart udkommer en Adam Sandler BOX
med 3 DVD skiver (Big Daddy, Mr. Deeds og '50 First Dates'). Så det er bare
med at komme i gang med at surfe på online-butikkerne.

Bruger selv www.cdon.com , www.axelmusic.dk og www.dvdempire.com

Happy huntin'

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-10-04 17:06

Rollike wrote:
> [...]
>
> Ved i hvad disse film hedder på dansk og om de kan købes på DVD? Det kunne
> da være meget sjovt at få samlingen komplet

Du kender allerede IMDB. Så kan du bruge akas.imdb.com til at finde de
danske titler. Og f.eks. dvdpriser.dk til at finde filmene på dvd. Men
visse gode danske forhandlere står ikke på dvdpriser.dk. F.eks.
axelmusic.dk.

/David

Fra : Jens B

Dato : 18-10-04 12:32

"Rollike" <valo@kattebakkevalo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg tænke der måske sidder nogle kloge hoveder her der kan hjælpe

Der er en del flere af dem som hedder det samme. Jeg har tilføjet efter
titlerne, på dem jeg ved.

Jens