Nogle der har erfaringer med Axels Austral~
Fra : David Schjelde

Dato : 16-10-04 07:21

Hej alle.

Jeg har siddet og kigget lidt på Axel Music's Australske DVD'ere (Simpsons
og X-Files Box sættene) og der er jo mange penge at spare.

Så jeg ville høre om der var nogle der havde gode/dårlige erfaringer med
disse?

Mvh
David

Ps: Svar ikke på mail, da den er til spammere.

Pps: For god ordens skyld: Jeg har intet med Axel Music at gøre.

Fra : Krisitan Skjødt

Dato : 16-10-04 07:28

Har haft købt Family Guy alle tre sæsoner der og de virker fint, også i
afspillere der kun kan R2. Uanset hvor den er er fra, så er en R2 jo en R2.
Men der er ikke nødvendigvis samme indhold på skiverne som der er
herhjemme. - Bla. er der ikke andet end tekster for svagthørende på de
Family Guy skiver...

Og husk at R4 er det samme som R2, hvis det er.... Tag evt. at kig på
www.cdwow.net har jeg handlet rigtig meget med, og har også mange penge at
spare.

Skjødt

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-10-04 08:10

Krisitan Skjødt wrote:

[...]
> Og husk at R4 er det samme som R2

Sikker?

Skiverne kan jo godet være tillandt i to regioner, altså "dual-encoded". I
både R2 og R4 lande bruges PAL TV-systemet, så derfor er der sikkert nogle
stordrifts fordele...

http://www.google.com/search?q=dual+encoded+r2+r4

--
Mvh. Lars

Fra : Tim Christensen

Dato : 16-10-04 09:58

Krisitan Skjødt wrote:

> Og husk at R4 er det samme som R2,

R4 er IKKE det samme som R2. Det er bare normalt at lave R4 DVDer
dualregion.

Mvh

Tim

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 16-10-04 09:12

> [...]
>
> Ps: Svar ikke på mail, da den er til spammere.
>
> Pps: For god ordens skyld: Jeg har intet med Axel Music at gøre.

Jeg har købt en australsk "Band of Brothers" hos Axel (Club Racoon) og den
virker fint. Der er endda danske undertekster på. Regionen er opgivet til 4
bag på coveret, men den er i virkeligheden både reg. 2 og 4.
Hvis det er et emne du vil bore mere i, så anbefaler jeg at du tjekker Dansk
Hjemmebioforum (www.dahf.dk) hvor emnet har været diskuteret til hudløshed.
Der er en halvdårlig søgefunktion som måske kan finde hvad du søger. Ellers
kan du bare spørge igen i "software"-sektionen.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde