Nu er jeg vred!
Fra : AJC

Dato : 12-10-04 00:09

Jeg har lige taget mig sammen og åbnet for min nye Star Wars box, som
jeg modtog i sidste uge fra cdwow.
Disc 2 og 3 lå begge løse i deres respektive kassetter pga knækkede
"push here" låsemekanismer.
Begge disc's er derfor blevet meget ridsede. Hvordan fanden kan sådan
noget ske? Æsken havde folie omkring sig og har derfor ikke været åbnet
før nu.
Nå, jeg må tage mig sammen og prøve at se filmene. Måske er jeg så
heldig, at de kan afspilles uden problemer trods ridserne.
Irriterende!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-10-04 00:11

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige taget mig sammen og åbnet for min nye Star Wars box, som jeg
> modtog i sidste uge fra cdwow.

har du tænkt på at spørge cdwow hvorfor de leverer sådan noget ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : AJC

Dato : 12-10-04 00:30

Ivan V. Klattrup wrote:

> har du tænkt på at spørge cdwow hvorfor de leverer sådan noget ?

Måske. Jeg orker dog ikke at sende dem retur, så hvis filmene ikke kan
afspilles, så må jeg jo bare undvære at se dem.
Hvis filmene er ok, så skal jeg investere i to tomme DVD kassetter.
Sådan nogle er vel til at skaffe?

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-10-04 00:49

"AJC" <benny@abba.se> wrote in message

> [...]
> afspilles, så må jeg jo bare undvære at se dem.
> Hvis filmene er ok, så skal jeg investere i to tomme DVD kassetter.

Ahva? Orker ikke? Så kan du da ikke helt brokke dig, husk
at skaden kan være sket under transporten.

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-10-04 01:00

AJC wrote:

> [...]
> afspilles, så må jeg jo bare undvære at se dem.
> Hvis filmene er ok, så skal jeg investere i to tomme DVD kassetter.

Orker ikke? CDWOW har normalt rigtigt god service. Hvis du skriver til
dem om problemet, så sender de helt sikkert en ny, ofte uden at du skal
sende den gamle tilbage. Hvis de endeligt beder dig om at sende tilbage,
så betaler de alle omkostninger. Hvad er der ikke at orke? Du kan vel i
det mindste skrive en mail til dem og se hvad de siger...

/David

Fra : AJC

Dato : 12-10-04 01:19

David Rasmussen wrote:

> [...]
> så betaler de alle omkostninger. Hvad er der ikke at orke? Du kan vel i
> det mindste skrive en mail til dem og se hvad de siger...

Yes Sir!

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-10-04 01:49

AJC wrote:

> Yes Sir!

That's the spirit! :)

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-10-04 09:57

Jeg har også købt Rammsteins Reise Reise, men da jeg hørte den i min
ghettoblaster, stoppede den pludselig et par gange under nummer 7... Det var
sgu underligt, tænkte jeg og da jeg tog cd'en ud var der kommet små pletter
over det hele på data-siden, som om plastikken var ved at falde fra
hinanden, FUCK!!!

Fra : Krisitan Skjødt

Dato : 12-10-04 09:40

Har også prøvet at skulle sende retur til CDWOW en enkelt gang og det var
perfekt og jeg tjente faktisk 4£ på det, som de sendte som gavekort som en
undskyld ulejligheden. Perfekt service..

Men hvis det er, så har jeg fundet en gut på Fyn der kan reparere CD'er og
DVD'er... www.cdrep.dk koster 40kr at få repareret en skive, og hvis
det ikke virker så er det gratis. Har virket fint med de to skiver jeg har
fået lavet der..

Fra : Lestat

Dato : 12-10-04 10:22

> [...]
> DVD'er... www.cdrep.dk koster 40kr at få repareret en skive, og hvis
> det ikke virker så er det gratis. Har virket fint med de to skiver jeg har

Godt tip der, takker!

/Morten

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-10-04 11:10

"Krisitan Skjødt" <ksFJERN@guiron.dk> writes:

> Har også prøvet at skulle sende retur til CDWOW en enkelt gang og det var
> perfekt og jeg tjente faktisk 4£ på det, som de sendte som gavekort som en
> undskyld ulejligheden. Perfekt service..

De tyske Babylon 5-sæt sæson 2 og 3 var meget ustabile. Amazon sendte
erstatningssæt flere gang. De bad mig sende de andre sæt tilbage hver
gang, men de har aldrig rykket for det (og jeg har aldrig taget mig
sammen)

Jeg har også oplevet en manglende DVD i et Farscape-sæt. Her var det
enten Bensonsworld eller Blackstar (nu Sendit) og de sendte straks den
manglende disc.

Generelt er det mit indtryk, at on-line-DVD-forhandlere tager
serviceforpligtelsen meget alvorligt.

Altså... Undtagen dvdpusheren...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Devast8or

Dato : 12-10-04 16:57

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> Det var sgu underligt, tænkte jeg og da jeg tog cd'en ud var der
> kommet små pletter over det hele på data-siden, som om plastikken var

Hov, der var noget der jeg havde misset. Jeg havde sletikke set at de var på
vej med noget nyt. Er den god?

Devast8or

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-10-04 18:00

> Hov, der var noget der jeg havde misset. Jeg havde sletikke set at de var
> på
> vej med noget nyt. Er den god?
>
> Devast8or
Ja... den er lidt blødere end Mutter og de har eksperimenteret en del med
riffene og Tills stemme.

Fra : Devast8or

Dato : 12-10-04 17:19

Søren Kjeldsen wrote:

> Ja... den er lidt blødere end Mutter og de har eksperimenteret en del
> med riffene og Tills stemme.

Ok. Den vil jeg da glæde mig til at høre.

Devast8or

Fra : Jens B

Dato : 12-10-04 18:14

> [...]
> modtog i sidste uge fra cdwow.
> Disc 2 og 3 lå begge løse i deres respektive kassetter pga knækkede "push

Jeg tror at der er blevet brugt verdens dårligste kvalitet covers til den
film.

Jeg arbejder i en butik hvor vi sælger Star Wars boksen, og foreløbig har
jeg haft tre kunder som er kommet tilbage med præcis det problem du her
nævner. Og det er selvom vil sælger boksene i folie, og der ikke har været
nogen synlige skader på boksen.

Jens

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-10-04 00:23

"Jens B" <ingen.spam@til.mig> writes:

> [...]
> nævner. Og det er selvom vil sælger boksene i folie, og der ikke har været

Det er bare "monteringen", der er elendig. Det samme problem var der
med sæson 2 og 3 af Babylon 5 - i hvert fald den tyske udgivelse - et
let ryst og dvderne lå og raslede derinde.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Lets go kick some puppet ass"
The RockBear. ((^))