Kassette til Disney Treasures
Fra : Mads Jensen

Dato : 11-10-04 17:52

Hej NG

Jeg har knækket et af covers til en R1 Disney Treasure, og det irriterer
mig voldsomt, for det ser ikke ud til at der er nogen, der sælger
sådanne nogle løst. Jeg har ihvertfald kigget rundt på diverse cd-medier
forhandleres hjemmesider for at kigge, men uden held. Det gælder
www.nierle.de, www.billigmedien.de og et par andre, men uden held. Har
desuden været i TP, Fona, BO Bøger og spørge, men uden held.

Men hvis der er nogen, der ved hvor de kan fåes, hører jeg meget gerne
fra vedkommende. Tykkelsen er ca. 2 cm, og en almindelig er ca. det halve.

Tusind tak på forhånd!

mvh.
Mads

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-10-04 22:01

Mads Jensen skrev :
> [...]
>
> Men hvis der er nogen, der ved hvor de kan fåes, hører jeg meget gerne
> fra vedkommende. Tykkelsen er ca. 2 cm, og en almindelig er ca. det halve.

Hvordan ser den ud ?
Hvad er der specielt ved den ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk