Attention Frodo Nifinger!
Fra : Jonas Gaarde

Dato : 10-10-04 21:50

Så lige en tråd på DAHF om Explorers på DVD og tænkte det var noget for dig.
Jeg er ikke meget for at bestille film hjem fra Canada, men én gang skal jo
være den første...

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8125
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 10-10-04 22:47

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig.
> Jeg er ikke meget for at bestille film hjem fra Canada, men én gang skal

Whheee, det nærmer sig.
Ku da godt være man sku bestille fra Canada.
Den film skal bare ejes

Skal vi tage 2 og dele portoen?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : flemsus

Dato : 11-10-04 12:43

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
> Whheee, det nærmer sig.
> Ku da godt være man sku bestille fra Canada.

Hvis i tager 2 kommer i over de 80 kr. er der ikke noget med told og moms
der omkring.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-10-04 11:43

Frodo Nifinger wrote:

> Whheee, det nærmer sig.
> Ku da godt være man sku bestille fra Canada.
> Den film skal bare ejes
>
> Skal vi tage 2 og dele portoen?

Ifølge den plan, jeg har liggende, så udgiver Paramount også Explorers
herhjemme den 24/11. Det er måske værd at have med i overvejelserne.

--
Jens Thomsen | http://www.mifune.dk/
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/thomsen

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 12-10-04 13:48

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge den plan, jeg har liggende, så udgiver Paramount også Explorers
> herhjemme den 24/11. Det er måske værd at have med i overvejelserne.

Hip Hip Hurra!
Det er da en nyhed der dur til noget, især for en fyr som mig der både
foretrækker danske undertekster og er kendt for ikke at turde bestille hjem
fra fremmede lande!
Men står det til troende? Hvilken kilde læner du dig op ad?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-10-04 14:22

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> bestille hjem fra fremmede lande!
> Men står det til troende? Hvilken kilde læner du dig op ad?

En releaseliste fra Paramounts svenske afdeling, som også står for
selskabets dvd-udgivelser i Danmark. Den endelige udgivelsesdato kan godt
variere en smule, men du kan roligt forvente den deromkring.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 12-10-04 14:28

> En releaseliste fra Paramounts svenske afdeling, som også står for
> selskabets dvd-udgivelser i Danmark. Den endelige udgivelsesdato kan godt
> variere en smule, men du kan roligt forvente den deromkring.

Bukker og takker for dagens gode nyhed!

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-10-04 00:59

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:ckgm5j$25q1$1@news.cybercity.dk...

> Bukker og takker for dagens gode nyhed!
> --
Trallallalalla! Jeg skal ha Explorers - Jeg skal ha Explorers Trallallallala
Nøj hvor jeg glæder mig

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger