Team EasyOn (serie 2)
Fra : Peter Heide

Dato : 09-10-04 22:45

Jeg ved ikke om det kun er mig der syntes at de har tabt
pustet lidt i anden omgang.

De første 6-8 episoder af 1'tteren var skide sjove men hen
imod slutning blev det...sådan...lidt åndssvagt. Desværre
efter min mening har det forsat sådan i næsten alle episoder
der kører pt. Den i fredags hvor de kommer over målstregen
i en rickshaw , var helt hen i vejret. Total meget lidt morsom.
Selvom de kørte på alle deres tricks, løftede den sig ikke
en cm.

Men det kan være det hjælper når de kommer hjem fra
Tour de France i normale omgivelser. Det vil jeg da håbe da
de tre gutter i Angora laver noget, eller KAN lave noget,
af det sjoveste komik i danmark .

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 10-10-04 01:49

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i en rickshaw , var helt hen i vejret. Total meget lidt morsom.
> Selvom de kørte på alle deres tricks, løftede den sig ikke

Sjovt, her syntes vi det var det bedste afsnit nogensinde. Da Bobby kørte i
vandet, var der ikke et øje tørt. Og da de endelig "vandt" touren, var det
helt klart højdepunktet i hele serien.

Også i Angora studiet var humoren helt i top. Kaare og Henriks grinene af
hinanden var topmålet af humor.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-10-04 09:01

> [...]
> det helt klart højdepunktet i hele serien.
>
> Også i Angora studiet var humoren helt i top. Kaare og Henriks grinene af

Helt enig - Henriks udvikling til en smålig idiot er fænomenal og vi grinede
som vanvittige her da han havde klippet sig - jeg synes programmerne i begge
omgange bliver bedre og bedre efterhånden som afsnittene kommer - ofte er
det ikke det der sker, men de små detaljer der gør forskellen - pims vilde
øjne når han fortæller, bobbys måde at sige visse ting på osv. osv. -
simpelthen noget af det bedte danske tv nogensinde.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-10-04 16:24

On Sun, 10 Oct 2004 10:00:38 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>øjne når han fortæller, bobbys måde at sige visse ting på osv. osv. -
>simpelthen noget af det bedte danske tv nogensinde.

Ifølge Simon K så kører Angora til nytårsskiftet og så er det definitivt
slut med Angora. Respekt for det! Jeg vil blot vente i spænding på havde så
finder på

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : N. Christensen

Dato : 11-10-04 17:42

> Jeg ved ikke om det kun er mig der syntes at de har tabt
> pustet lidt i anden omgang.

Slet ikke. Jeg synes et bliver bedre og bedre.

Livstilseksperterne Bugge og Ronald er også alt for gode.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.