Close Call
Fra : Johnnie

Dato : 16-05-01 09:44

Hvad siger i så?

http://www.tl1000.com/video/amhangon.avi

Johnnie

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-05-01 14:23

"Johnnie" <johnnienielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:H3rM6.31$En6.6066@news.get2net.dk...
> Hvad siger i så?

Det kunne lige så godt være sådan en tyr fra et tivoli han sad på !

MVH
Mads Stetter
DT125R

Fra : Sand

Dato : 16-05-01 15:07

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> wrote in message
> Det kunne lige så godt være sådan en tyr fra et tivoli han sad på !

Ja! - og så med hænderne strip'set til styret

Mvh. Sand
|| Bol d'Or ||

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-05-01 15:36

Jeg hader når det sker

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Søren L Hansen

Dato : 16-05-01 22:06

"Johnnie" <johnnienielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i så?
>
> http://www.tl1000.com/video/amhangon.avi

Det ligner lidt det stunt jeg lavede i lørdags, min bror claus og jeg var på
offroad tur, og med god fart ned ad et hjulspor/markvej langs med en dyb og
mudret kanal var der pludselig spændt et el-hegns-led over vejen, jeg
max-bremsede, men kørte alligevel ind i det, hegnet sprang heldigvis, men
jeg fik alligevel min tur med at få hold på XT350en.

S.

Fra : John Joe

Dato : 17-05-01 20:07

"Johnnie" <johnnienielsen@hotmail.com> wrote in message
> Hvad siger i så?
>
> http://www.tl1000.com/video/amhangon.avi
>
> Johnnie

Hvad er det for en cykel? Jeg har ikke så meget forstand på MC'er, men det
ligner meget en Aprilia RS250

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-05-01 20:20

On Thu, 17 May 2001 21:06:32 +0200, "John Joe" <ole321@yahoo.dk>
wrote:

>Hvad er det for en cykel? Jeg har ikke så meget forstand på MC'er, men det
>ligner meget en Aprilia RS250

Det er det også...en cykel der _meget_ nemt kan smide en af,hvis man
gasser den det forkerte sted....Det er en lille bombe

-M
RS250 - If U love your motorcyle set it free,if it comes back to U
U probably highsided.....