[DVD] Star Wars Trilogy fransk cover
Fra : Andreas

Dato : 04-10-04 18:34

På dvdsoon kan trilogien fås med et fransk cover:

http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=113070

Er der nogen der ejer denne version? Er det bare en kort beskrivelse af
filmen på selve æsken der er på fransk? Jeg ejer ikke nogen udgave af boxen.
Er der en form for inlay eller booklet med boxen som i denne udgave så vil
være på fransk?

Andreas

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 04-10-04 21:32

> [...]
boxen.
> Er der en form for inlay eller booklet med boxen som i denne udgave så

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men hvis det er fordi du IKKE vil
have den med fransk tekst (hvem vil også det) hvorfor så ikke bare købe den
her
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106445
Den koster det samme og har ingen franske tekster.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Andreas

Dato : 05-10-04 15:31

"Johnny Jakobsen" <btzSLET@area42.dk> wrote in message
> [...]
> her
> http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106445
> Den koster det samme og har ingen franske tekster.

Det er rigtig nok. Men det kunne bare være fedt nok at have et lidt
anderledes cover en det normale. :) Det ser da meget flot ud.

Andreas