RIP: Janet Leigh
Fra : max

Dato : 04-10-04 14:02

http://www.cnn.com/2004/SHOWBIZ/Movies/10/04/obit.leigh/index.html

I hvilken andre film er den meget berømte brusebad scene blevet
kopieret ?
har set mindst 2, men kan ikke lige huske dem

Fra : Morbid Angel

Dato : 04-10-04 14:00

On Mon, 04 Oct 2004 14:01:39 +0100, max <max@mail.com> wrote:

> [...]
>
>I hvilken andre film er den meget berømte brusebad scene blevet
>kopieret ?
>har set mindst 2, men kan ikke lige huske dem

På IMDB har de noget under hver film som hedder movieconnections, hvor
man finder masser af den slags oplysninger.
http://www.imdb.com/title/tt0054215/movieconnections

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : max

Dato : 04-10-04 15:50

On Mon, 04 Oct 2004 14:59:32 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>På IMDB har de noget under hver film som hedder movieconnections, hvor
>man finder masser af den slags oplysninger.
>http://www.imdb.com/title/tt0054215/movieconnections

Jo tak, jeg har set mange af de film og en af dem jeg ikke kunne huske
var Dressed to Kill.

Fra : Michael Hansen

Dato : 06-10-04 19:51

"max" <max@mail.com> skrev i en meddelelse
> On Mon, 04 Oct 2004 14:59:32 +0200, Morbid Angel
> <morbid_angel@hotmail.com> wrote:
>I hvilken andre film er den meget berømte brusebad scene blevet kopieret ?

Jeg husker da Mel Brooks "High Anxiety", som vel nærmest er en lang
Hitchcock kopi/parodi........

Der er kniven bare erstattet med en avis )

Fra : max

Dato : 08-10-04 17:17

On Wed, 6 Oct 2004 20:50:54 +0200, "Michael Hansen"
<nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote:

>"max" <max@mail.com> skrev i en meddelelse
>

>Jeg husker da Mel Brooks "High Anxiety", som vel nærmest er en lang
>Hitchcock kopi/parodi........
>
>Der er kniven bare erstattet med en avis )
lol