Kongeligt Bryllup
Fra : Michael

Dato : 30-09-04 21:36

Er der nogen herinde har "kongeligt bryllup" DVD fra maj måned til salg? Den
er temmelig udsolgt.

vh Michael

Fra : Thomas

Dato : 30-09-04 23:06

"Michael" <lmus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde har "kongeligt bryllup" DVD fra maj måned til salg?
Den
> er temmelig udsolgt.

Ifølge hjemmesiden, har DVDoo den på lager. Så der kan den da ihvertfald
bestilles, hvis du ikke kan finde den andre steder.

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12958

Mvh. Thomas

Fra : Peter Heide

Dato : 30-09-04 23:24

YES my baby. Det kunne min store dejlige ......... af en kone også
godt lide at vide. Vi har prøvet i Aldi, Fakta og Føtex. Ingen har den
på lager. Ikke mindre end en skandale da vi snakker om danmarks-
historie hér.

Sådan noget forbandet svineri !

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-10-04 10:30

Peter Heide skrev :
> [...]
> godt lide at vide. Vi har prøvet i Aldi, Fakta og Føtex. Ingen har den
> på lager. Ikke mindre end en skandale da vi snakker om danmarks-

Rolig nu!

VideoNetto har skidtet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-10-04 19:47

Peter Heide wrote:

> [...]
> godt lide at vide. Vi har prøvet i Aldi, Fakta og Føtex. Ingen har den
> på lager. Ikke mindre end en skandale da vi snakker om danmarks-

Slap of, Irakkrigen, finanslovsforhandlinger, Christiania mv er også
DanmarksHistorie.

mvh

Carsten Riis

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 01-10-04 09:38

Michael wrote:
> Er der nogen herinde har "kongeligt bryllup" DVD fra maj måned til
> salg? Den er temmelig udsolgt.
>
> vh Michael

Så den i går, brugt hos Accord på Amagerbrogade Kbh.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : JH

Dato : 02-10-04 08:34

Michael wrote:
> Er der nogen herinde har "kongeligt bryllup" DVD fra maj måned til salg? Den
> er temmelig udsolgt.

Kan købes her:
http://www.softexchange.dk/

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-10-04 10:36

Michael wrote:
> Er der nogen herinde har "kongeligt bryllup" DVD fra maj måned til
> salg? Den er temmelig udsolgt.
>
> vh Michael

prøv i
dk.marked.privat.tv+video.dvd

Alle de forskellige udgaver er dog svjv blevet sablet ned af kritikerne.
"Ja, og nu ankommer så ... hmmm... jeg véd ikke lige hvem det var der kom
der, men bagved går i hvertfald grevinde ditten-datten" og de har haft en
måned eller mere til at redigere.

/jim