Husk at se DR2 kl 16:40 idag lørdag fantas~
Fra : Morbid Angel

Dato : 25-09-04 13:45

Jeg må lige slå på tromme for denne fantastiske film, som de sendte
for ca ½ år siden, nu er det chance for at se eller gense dette
mesterværk.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0117615/

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Brian P

Dato : 25-09-04 21:22

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må lige slå på tromme for denne fantastiske film, som de sendte
> for ca ½ år siden, nu er det chance for at se eller gense dette
> mesterværk.

Tak for tippet, jeg så det desværre for sent...

Fra : Per

Dato : 27-09-04 10:07

"Brian P" <kanal@klog.dk> wrote in message

> "Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet, jeg så det desværre for sent...

Ja generelt ærgeligt at denne slags beskeder altid kommer i sidste øjeblik.
Jeg går altid glip af dem :(

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-09-04 12:06

On Mon, 27 Sep 2004 11:07:07 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"Brian P" <kanal@klog.dk> wrote in message

>Ja generelt ærgeligt at denne slags beskeder altid kommer i sidste øjeblik.
>Jeg går altid glip af dem :(

Ja jeg beklager jeg opdagede det selv ikke lang tid før den startede,
men man kan håbe på en tredie gang

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : koeppe

Dato : 27-09-04 14:21

Morbid Angel wrote:

> Ja jeg beklager jeg opdagede det selv ikke lang tid før den startede,
> men man kan håbe på en tredie gang

Nu er amerikanerne jo gået i gang med at lave en ny udgave af filmen, så
kan du se den, når den kommer i biograferne. Den er nok lige så god,
eller...?

-koeppe

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 28-09-04 14:26

On Mon, 27 Sep 2004 15:20:49 +0200, koeppe <koeppe.fjernmig@kazur.dk>
wrote:

>Nu er amerikanerne jo gået i gang med at lave en ny udgave af filmen, så
>kan du se den, når den kommer i biograferne. Den er nok lige så god,
>eller...?
>
>-koeppe

Tjah Variety sablede genindspilningen ned, der var absolut ingen kemi
mellem Richard Gere og Jennifer Lopez, og det efter at et testpublikum
sablede den ned og filmen om omklippet og vistnok også tilført nye
scener.

Men den japanske udgave af filmen bliver nu langt om længe udgivet af
Miramax i USA d. 12.10.2004
(http://www.thedigitalbits.com/articles/upcomingart4.html)

Spørgsmålet er om udgivelsen indeholder det internationale cut
(MiramAxe cut), det japanske cut eller begge dele, det sidste håber
jeg selv.

/Henrik

Fra : vadmand

Dato : 28-09-04 16:18

"TrustNo1/hk72" <hk72@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mellem Richard Gere og Jennifer Lopez, og det efter at et testpublikum
> sablede den ned og filmen om omklippet og vistnok også tilført nye

En genindspilning med amerikanske skuespillere er dømt til at mislykkes,
idet hele filmens pointe er, at det i Japan nærmest anses for en seksuel
afvigelse at gå til selskabsdans. Hvordan skulle man omplante det til
amerikanske forhold?

Endnu et eksempel på amerikansk leflen for et småtbegavet hjemmepublikum,
der ikke gider læse undertekster.

Findes der overhovedet et eneste eksempel på en europæisk/asiatisk film, der
ikke er blevet dårligere i den amerikanske plagiatudgave?

Per V.

Fra : RH

Dato : 28-09-04 23:23

vadmand wrote:

> Findes der overhovedet et eneste eksempel på en europæisk/asiatisk film, der
> ikke er blevet dårligere i den amerikanske plagiatudgave?

The Ring!

Fra : Jacob Andersen

Dato : 29-09-04 10:38

"RH" <invalid@none.no> wrote in message

> The Ring!

Bortset fra at den overhovedet ikke er uhyggelig i den amerikanske udgave,
eller interessant.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-09-04 13:00

Jacob Andersen wrote:

> Bortset fra at den overhovedet ikke er uhyggelig i den amerikanske udgave,
> eller interessant.

Vel er den da så. Den amerikanske udgave er glimrende. Den japanske har
en lidt mere intens og enestående stemning, dog.

/David

Fra : Kim2000

Dato : 29-09-04 08:53

> Findes der overhovedet et eneste eksempel på en europæisk/asiatisk film,
> der
> ikke er blevet dårligere i den amerikanske plagiatudgave?

Det var i hvert fald ikke det makværk som Nattevagten endte ud med i den
amerikanske version.

mvh
Kim

Fra : Per

Dato : 28-09-04 19:18

> Ja jeg beklager jeg opdagede det selv ikke lang tid før den startede,
> men man kan håbe på en tredie gang

Ja misforstå mig ikke, bedre sent end aldrig :)

Fra : Morten DH

Dato : 01-10-04 17:57

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for tippet, jeg så det desværre for sent...

Den kommer på Sverige 4 i nat kl. 00:55 ser det ud til...