Godfather Trilogy / Godfather Collection
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 22-09-04 10:44

Undskyld, men nu er jeg altså forvirret.

Er the Godfather Trilogy og the Godfather Collection det samme?

Er der tale om "kronologiske" udgaver af fortællingen, eller er det
udgaven med flash-backs?

Hvilken skal man købe?

Amazon.co.uk har et godt tilbud: lige under £30 alt inkl. forsendelse
til DK.

med venlig hilsen,

Mikkel

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-09-04 15:19

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> Undskyld, men nu er jeg altså forvirret.
>
> Er the Godfather Trilogy og the Godfather Collection det samme?

Hvis du klikker på Godfather Trilogy linket, vil du se at der på boksen
står "dvd Collection"
http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005NFXJ.02.LZZZZZZZ.jpg

/jim

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 22-09-04 15:38

Jim Andersen wrote:

> Hvis du klikker på Godfather Trilogy linket, vil du se at der på
> boksen står "dvd Collection"
> http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005NFXJ.02.LZZZZZZZ.jpg

Tak. Ja, det havde jeg godt bemærket.

Jeg var bare i tvivl om, om der findes både en kronologisk og en
flash-back udgave i boks.

Nederst på denne side ser det dog ud til at den kronologiske udgave ikke
er udkommet på dvd:
http://www.jgeoff.com/godfather.html

Hvis det er rigtigt kan jeg vel roligt købe boksen hos Amazon.co.uk

Når jeg altså får taget mig sammen til at spendere 330 kr.

Mikkel

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-09-04 13:49

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> Nederst på denne side ser det dog ud til at den kronologiske udgave
> ikke er udkommet på dvd:
> http://www.jgeoff.com/godfather.html

Så må du jo gøre som PJ og co snakker om på kommentarsportet til LOTR: TTT.
Hele svineriet ind på HD, sætte nogen hoppe-punkter i afspilleren og så se
det hele kronologisk startende med prologen på film1, og så Smeagol-Deagol
scenen på film 2 etc etc.

> Når jeg altså får taget mig sammen til at spendere 330 kr

Den er pengene værd.....

Ikke kun filmen. Boksen er rigtigt lækker.

/jim

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 28-09-04 10:23

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in message news:<4157df63$0$55819$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
> det hele kronologisk startende med prologen på film1, og så Smeagol-Deagol

Næ, det var netop fordi jeg gerne ville undgå at få den "kronologiske"
version.

> Den er pengene værd.....
>
> Ikke kun filmen. Boksen er rigtigt lækker.

Det lyder godt. Jeg er nu alligevel glad for at jeg ventede lidt. Nu
kan den nemlig fås hos CD WOW for kun £18 og ikke £30 som hos Amazon

Er der nogen der ved, hvordan det fungerer med rabat-vouchers hos CD
WOW? Hvordan får man fat i dem? www.kjaerland.dk har en prisfinder for
CD WOW's sider men jeg forstår ikke hvordan jeg så får fat i de
rabatter, der omtales.

Mikkel

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-09-04 13:47

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Det lyder godt. Jeg er nu alligevel glad for at jeg ventede lidt. Nu
> kan den nemlig fås hos CD WOW for kun £18 og ikke £30 som hos Amazon

Du kan da også prøve dk.marked.....

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 19:18

"> Det lyder godt. Jeg er nu alligevel glad for at jeg ventede lidt. Nu
> kan den nemlig fås hos CD WOW for kun £18 og ikke £30 som hos Amazon

Mjaaeh... Men er den så med danske subs? Den er med på listen over cd-wow
dvder med danske undertitler hos DAHF, men på cd-wows egen hjemmeside står:

Subtitles: English, Greek, Portuguese, Slovenian, Arabic, Hebrew

Hvad skal man så tro? 180,- er billigt men det er mange penge

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-04 19:52

Martin Skovbo wrote:

> [...]
>
> Subtitles: English, Greek, Portuguese, Slovenian, Arabic, Hebrew
>
> Hvad skal man så tro? 180,- er billigt men det er mange penge

Der plejer at være dk-tekster på den som cd-wow sælger. Skriv og spørg,
de har glimrende og hurtig service.

/David

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-09-04 20:46

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Der plejer at være dk-tekster på den som cd-wow sælger. Skriv og
> spørg, de har glimrende og hurtig service.

Plejer og plejer... Tilsyneladende har cd wow fået leveret en ny udgave
af Godfather boxen uden danske undertekster. Det tog dem lidt tid at
rette teksten i deres egen beskrivelse, og det betød at et antal
danskere fik leveret en box uden danske undertekster (som cd wow tilbød
at tage tilbage). Der er en tråd om det på www.dahf.dk

--
Jesper Lund

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-04 22:04

Jesper Lund wrote:

> [...]
> rette teksten i deres egen beskrivelse, og det betød at et antal
> danskere fik leveret en box uden danske undertekster (som cd wow tilbød

Oh. Sorry.

/David

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 29-09-04 09:46

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message news:<4159d1d7$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Oh. Sorry.
>
> /David

Jeg kan godt undvære danske undertekster, når bare der er engelske.

David, er du ham Pink Floyd-fyren på www.dahf.dk ? Eller er det en hemmelighed

Og har du et link til siden med L'Oreal-vouchers? Altså til køb af film, ikke
parfume

Mikkel

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-09-04 12:57

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Jeg kan godt undvære danske undertekster, når bare der er engelske.
>
> David, er du ham Pink Floyd-fyren på www.dahf.dk ?

Yep!

> Eller er det en hemmelighed

Nix :)

> Og har du et link til siden med L'Oreal-vouchers? Altså til køb af film, ikke
> parfume

Linket til l'Oreal-voucheren står i voucher-tråden. Men selv om jeg har
oprettet mig 10-15 gange har jeg aldrig modtaget en eneste voucher, såeh :(

/David

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-09-04 20:42

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message news:<415aa322$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Yep!

Godt så! Er også helt-i-orden musik da.

> Nix :)

(du ville jo heller ikke svare ja, hvis det var, vel? )

> Linket til l'Oreal-voucheren står i voucher-tråden. Men selv om jeg har
> oprettet mig 10-15 gange har jeg aldrig modtaget en eneste voucher, såeh :(

O.k. tak, så gider jeg ikke spilde tid på det.

Mikkel