Explorers på DVD i oktober?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 21-09-04 07:56

Jeg er tidligere blevet gjort opmærksom på, at Explorers, 1985
http://www.imdb.com/title/tt0089114/ skulle udkomme på DVD her i oktober
måned, hvad jeg glæder mig helt vildt til.
Men jeg kan ikke finde den på popcorn.dk

Er det en and?

Er det en region 1 release eller er det bare mig, der ikke kan hit u' a'
det.

Pleae help, nu har jeg ventet i 6 måneder på den film.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-09-04 08:13

On Tue, 21 Sep 2004 08:55:44 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote:

>Jeg er tidligere blevet gjort opmærksom på, at Explorers, 1985
>http://www.imdb.com/title/tt0089114/ skulle udkomme på DVD her i oktober
>måned, hvad jeg glæder mig helt vildt til.
>Men jeg kan ikke finde den på popcorn.dk

DVDempire.com har den listet til udgivelse 19 oktober så det er altså
region 1.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 21-09-04 17:13

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det.
>
> Pleae help, nu har jeg ventet i 6 måneder på den film.

Schludder! Du har da ventet i 17-18 år, så vidt jeg husker
Men meget godt at høre at den er på trapperne!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-09-04 00:34

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:cipjv0$2fp0$1@news.cybercity.dk...

> Schludder! Du har da ventet i 17-18 år, så vidt jeg husker
> Men meget godt at høre at den er på trapperne!
> --
Tjah, det har du forresten ret i.

Noget siger mig også, at jeg nok køber den R1 film og så igen, når som R2 til den tid, hvis den da kommer

Jeg glæder mig som et lille barn til at gense den film.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 22-09-04 19:12

> [...]

til den tid, hvis den da kommer

Jeg glæder mig som et lille barn til at gense den film.

Ditto! Min VHS-kopi er efterhånden så ringe at jeg ikke holder ud at sætte
den på. Sidst filmen var oppe at vende her i gruppen, fes jeg selvfølgelig
ind og satte den på, men måtte efter en halv time slukke med væmmelse

Det kan ikke gå hurtigt nok!