Bille August
Fra : Dzion

Dato : 20-09-04 18:58

Sad lige og så Deadline-klippet på DR2 hjemmeside:
http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/wmm.jhtml?mmID=82061&publicationID=1
Er der en forklaring på hvorfor han bare udvandrer...

Mark

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-09-04 19:07

"Dzion" <mfbh21Fjern_dette@hotmail.com> enriched usenet with:

> Sad lige og så Deadline-klippet på DR2 hjemmeside:
> http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/wmm.jhtml?mmID=82061&publica
> tionID=1 Er der en forklaring på hvorfor han bare udvandrer...

Det blev vendt et par gange i news:dk.medier.tv da programmet i sin tid
blev sendt. Du kan læse mere her:
http://www.google.com/groups?q=bille+august+deadline+group%3Adk.medier.tv

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: ATC - All Around The World

Fra : Douglas

Dato : 20-09-04 19:58

Lars Kyndi Laursen wrote:

> "Dzion" <mfbh21Fjern_dette@hotmail.com> enriched usenet with:

Jeg mener at det var noget med at der lige før han skulle på blev vist
nogle klip fra Irak og krigen dernede. Han udvandrede af den grund at
han ikke følte han kunne overskue at give et interview omkring et andet
emne, når tankerne kredsede omkring krigen. Ca. sådan mener jeg den
officielle forklaring var.

Fra : Casper

Dato : 21-09-04 09:00

On Mon, 20 Sep 2004 20:57:47 +0200, Douglas
<dualmind2k@hotmail.com-SLETDENNETEKST> wrote:

> [...]
>han ikke følte han kunne overskue at give et interview omkring et andet
>emne, når tankerne kredsede omkring krigen. Ca. sådan mener jeg den

Det er også sådan jeg husker det... Iøvrigt et "pudsigt" indslag i en
ellers normal Deadline. Jeg var jo ved at få kaffen i den gale hals.

Casper

Fra : Peter Heide

Dato : 23-09-04 00:08

fordi han er....åh...så følsom.

Fra : vadmand

Dato : 23-09-04 08:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> fordi han er....åh...så følsom.

Ja, og det må man sannnnndelig ikke være nu til dags.

Per V.

Fra : Heinrich

Dato : 23-09-04 20:53

x-no-archive: yes

vadmand wrote:

> Ja, og det må man sannnnndelig ikke være nu til dags.

Jeg tror nu bare, at det var skuespil fra hans side!

Fra : vadmand

Dato : 23-09-04 22:41

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror nu bare, at det var skuespil fra hans side!

Hvorfor tror du det?

Per V.

Fra : Morbid Angel

Dato : 24-09-04 01:31

On Thu, 23 Sep 2004 23:41:13 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvorfor tror du det?
>
>Per V.

Fordi så kom han på forsiderne af nyhederne, han var ellers næsten
glemt af de fleste inden da =)
Han har vel lært lidt af hr. von Trier om at iscenesætte sig selv for
pressen, det jo gratis reklame.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : vadmand

Dato : 24-09-04 08:48

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi så kom han på forsiderne af nyhederne, han var ellers næsten
> glemt af de fleste inden da =)
> Han har vel lært lidt af hr. von Trier om at iscenesætte sig selv for
> pressen, det jo gratis reklame.

Hvad får dig til at tro det? Du svarer på, hvorfor han gjorde det, hvis du
har ret, men hvad får dig til at tro, at det var hans motiver? Det har du
ikke svaret på.

Per v.

Fra : Morbid Angel

Dato : 24-09-04 13:36

On Fri, 24 Sep 2004 09:47:36 +0200, "vadmand"
> [...]

>har ret, men hvad får dig til at tro, at det var hans motiver? Det har du

Tro er ikke nemt at diskutere og det er nok ikke altid en rationel
forklaring på, hvorfor man tror, men det gør jeg bare.
Fordi? Han nok havde instrueret det i sit lille hovede inden at, hvis
han gjorde noget irrationelt ville det give omtale.
Men jeg vil dog nævne at jeg ikke altid har ret =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel