Ove Sprogøe-film på lørdag i Nordisk Films~
Fra : N. Christensen

Dato : 20-09-04 17:46

Palladium viser Olsen Banden på Sporet kl. 12 og kl. 14.15. Gratis entré.

Jeg ved at alle Nordisk Film biografer viser en mindefilm om Ove Sprogøe.
Jeg har dog ikke kunne finde noget om det nogen steder. Men har fået det
at vide af en ansat.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 20-09-04 20:27

BioCity Hillerød viser "Olsenbanden derudaf"

lørdag 12.00 og 14.00

MVH

Anders

Fra : Zif

Dato : 21-09-04 07:35

Det er kun til Biozonen medlemmer, vi har fået en mail om det.

Kl. 10.15 i Palads - København: Olsenbanden ser rødt

Kl. 10.15 i BioCity Tåstrup: Olsenbandens flugt over plankeværket

Kl. 10.15 i BioCity Odense: Olsenbanden

Kl. 11.15 i BioCity Århus: Olsenbanden i Jylland

Kl. 12.15 i BioCity Hillerød: Olsenbanden der ud af

Kl. 12.15 i BioCity Herning: Olsenbandens store kup

Kl. 12.15 i BioCity Aalborg: Olsenbanden over alle bjerge

Kl. 12.15 i Grand Teatret Randers: Olsenbanden på spanden

Kl. 14.15 i BioCity Esbjerg: Olsenbanden overgir sig aldrig

Og der kan bestilles billetter idag

Zif

Fra : N. Christensen

Dato : 21-09-04 15:19

http://www.biozonen.dk/images/upload/popup/ove.jpg

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : GiWeo

Dato : 21-09-04 15:43

Hejsa

>Og der kan bestilles billetter idag

Billetter kan bestilles fra onsdag d. 22. sept. 2004 kl.9.30 på 70 13
12 11.

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk