Ringenes Herre ExtendedEdition for alle 3 ~
Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-04 23:07

Hej alle

Jeg syntes jeg har ledt lidt på google og amazon om oplysninger om,
hvornår udgivelsen for

Ringenes herre 1+2+3 ExtendedEdition

kommer i butikkerne.

Jeg har nemlig med vilje ikke købt nogen af "enkeltfilmene" i håb om, at
der kommer en samleboks med alle 3 film i den udvidede udgave.

Har jeg ikke ledt grundig nok eller er der bare ikke en sådan udgave på
trapperne?

mvh

Carsten Riis

Fra : Sulley

Dato : 17-09-04 06:51

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kommer en samleboks med alle 3 film i den udvidede udgave.
>
> Har jeg ikke ledt grundig nok eller er der bare ikke en sådan udgave på

Nej, den er ikke på trappen.
Mener at den sidste box kommer til December...
Så går der vel et par måneder eller mere før de tænker på at der skal laves
en samlet box.

Sulley

Fra : Martin Helbo

Dato : 17-09-04 07:59

"Sulley" <jess.moeller@tdcadsl.Det er danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mener at den sidste box kommer til December...
> Så går der vel et par måneder eller mere før de tænker på at der skal

Jeg har læst et sted, at Peter Jackson gerne vil lave dem som én lang film,
med flere scener, en slags ultra-extended edition. Men det afhænger af om
New Line vil betale for det.
Men det bliver først efter han har lavet King Kong.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 19-09-04 01:00

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> New Line vil betale for det.
> Men det bliver først efter han har lavet King Kong.

Hvor i alverden har du læst det? Ikke fordi, jeg betaler gerne for det når
det nu lige er LOTR.

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-04 09:33

Sulley wrote:

> Nej, den er ikke på trappen.
> Mener at den sidste box kommer til December...
> Så går der vel et par måneder eller mere før de tænker på at der skal laves
> en samlet box.

Altså jeg har set en boks med alle tre film i.
http://www.videoland.dk/?11212/40/15005/0

Men det jeg vil have er Extended-udgaverne i en samlet boks.
Og siden den enkelte extended-udgave koster kr. 449,- så kan det jo ikke
være ovenstående. Og hvis det er, så skal jeg edderhugme ha' den.

mvh

Carsten Riis

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 17-09-04 11:13

Carsten Riis wrote:

> [...]
> Og siden den enkelte extended-udgave koster kr. 449,- så kan det jo ikke
> være ovenstående. Og hvis det er, så skal jeg edderhugme ha' den.

Det er standard udgaverne af filmene. Og er vist ikke meget mere end
lidt pap omkring de almindelige udgivelser.

--
Mvh Magnus Dreyer
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man kan høre rumskibene

Fra : David T. Metz

Dato : 17-09-04 12:36

Carsten Riis wrote:

> [...]
> Og siden den enkelte extended-udgave koster kr. 449,- så kan det jo
> ikke være ovenstående. Og hvis det er, så skal jeg edderhugme ha' den.

Som du kan se består boksen af seks diske, så det er bio-udgaverne. Papæsken
fås overalt (Føtex, Fona) som omslag til de tre film (i starten kunne man få
den gratis, nu følger den vist med hvis man køber opus 3.

David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-09-04 13:04

Jeg bliver faktisk ret sur, hvis der kommer en samlet box med ekstra
materiale, som der ikke er på de 2 (snart 3) 4 discs box'e...

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-09-04 12:38

Carsten Riis wrote:
> [...]
> der kommer en samleboks med alle 3 film i den udvidede udgave.
>
> Har jeg ikke ledt grundig nok eller er der bare ikke en sådan udgave på

Den sidste dato for ROTK EE jeg har hørt er 7.
december, og jeg har i hvert fald læst fra
officiel side for ikke så lang tid siden at den
nuværende plan er "december". Når den kommer skal
der nok også komme et samlet sæt, ligesom med
biografudgaverne.

Men!

Husk at ROTK EE kommer i visse danske biografer d.
22. oktober, et par måneder før den kommer på dvd!
Nemlig sammen med FOTR EE og TTT EE i en
marathonforestilling. Imperial og Cinemaxx i
København laver sådan et arrangement. Andre
biografer gør sikkert også.

/David

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 17-09-04 13:28

Carsten Riis wrote:

> Jeg har nemlig med vilje ikke købt nogen af "enkeltfilmene" i håb om,
> at der kommer en samleboks med alle 3 film i den udvidede udgave.

Hvorfor vil du hellere have bokssættet?

Mikkel

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-04 15:49

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Hvorfor vil du hellere have bokssættet?

Det vil - syntes jeg - se pænere ud på hylden.

Og hvis det er et grimt bokssæt, så kan man vel stadig finde dem i
enkeltudgaverne også.

mvh

Carsten Riis