Med bil til Skotland via England
Fra : jan

Dato : 02-11-04 18:07

Hej

Er der nogen der har et tip om den billigste og hurtigste bilfærge Til
Skotland via England ?
Vi kører i en Toyota Hi-Ace.

Hilsen Jan

Fra : Ulvir

Dato : 02-11-04 18:26

jan wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der har et tip om den billigste og hurtigste bilfærge Til
> Skotland via England ?
> Vi kører i en Toyota Hi-Ace.

Du skal nok via Newcastle, fra Esbjerg, Oslo, hvad ved jeg. Google lidt
rundt..

Fra : jan

Dato : 03-11-04 16:25

Ja, hvad ved du.................?

Fra : Ulvir

Dato : 03-11-04 17:31

jan wrote:
> Ja, hvad ved du.................?

Jeg ved hvordan man skal begå sig i en nyhedsgruppe.

Jeg ved at du kan svømme til Kristiansand, og sejle derfra til Newcastle.
http://www.aferry.to/quote/booking/afrybook.asp?SD=541906901920041103162730
gi'r en ide om priser, osv.

Mvh- Ulvir.